برگزیدگان پویش های کتابخوانی و نوشتار طنز کرونایی در خراسان شمالی معرفی شدند

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از معرفی برگزیدگان پویش های کتابخوانی و نوشتار طنز با موضوع کرونا در استان اطلاع داد.

برگزیدگان پویش های کتابخوانی و نوشتار طنز کرونایی در خراسان شمالی معرفی شدند

رضا رضایی گفت: پس از انتشار فراخوان این دو پویش همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور ترغیب و تشویق مردم به در خانه ماندن و فراوری محتوای فرهنگی و ادبی 92 اثر به دبیرخانه این پویش ها رسید که از مجموع 92 اثر رسیده در دو پویش با موضوع من کتاب می خوانم و نوشتار طنز فدایت شوم های کرونایی پس از انجام داوری 9 اثر در بخش پویش من کتاب می خوانم و 2 اثر در موضوع طنزهای کرونایی معرفی گردیدند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، وی اضافه نمود: بر اساس رای داوران؛ کوثر مختاری از جاجرم، میعاد ضیغمی، آرشام محزون و زهرا فرزادی از بجنورد و نیایش نوح پیشه از شیروان، از جمله منتخبین پویش من کتاب می خوانم بودند، ضمن اینکه آثار محمدامین رختیانی و کیا پورزاهد، قابل تقدیر شناخته شدند.

رضایی اظهار کرد: بر اساس رای داوران آثار فائزه میلانی و لیلا حکاک از شیروان نیز به عنوان منتخبین پویش طنزهای کرونایی معرفی گردید.

وی اعلام کرد: برگزاری 10 پویش کتابخوانی در فضای مجازی همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این ویروس از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1013

به "برگزیدگان پویش های کتابخوانی و نوشتار طنز کرونایی در خراسان شمالی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان پویش های کتابخوانی و نوشتار طنز کرونایی در خراسان شمالی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید