بیات: قلی زاده قدرت تیم شارلوا است، بالحسین: او پاداش کارش را می گیرد

به گزارش مجله تانی بای، رئیس و سرمربی تیم شارلوای بلژیک به درخشش اخیر علی قلی زاده واکنش نشان دادند.

بیات: قلی زاده قدرت تیم شارلوا است، بالحسین: او پاداش کارش را می گیرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال کرانت بلژیک، مهدی بیات، رئیس ایرانی باشگاه شارلوا که ریاست اتحادیه فوتبال این کشور را نیز بر عهده دارد درباره درخشش علی قلی زاده می گوید: او به آرامی در حال بازگشت به صندلی واقعی اش است، البته ما نباید دو مصدومیت متوالی و یک عمل جراحی قلی زاده را فراموش کنیم. اطمینان دارم که اکنون شاهد علی قلی زاده ای خواهیم بود که بسیار بهتر از گذشته نشان می دهد.

مهدی بیات ادامه داد: جدا از توانمندی های فردی، علی قلی زاده باید شرایط ذهنی او را مورد توجه قرار دهیم. ما بازیکنان مستعد زیادی داریم اما پیش از هر چیز به پیشرفت گروهی و تیم شارلوا می اندیشند. چنین چیزی باید قدرتمندی شارلوا می گردد و قلی زاده نیز در همین مدار واقع شده است. او در بازی روز شنبه از ابتدا تا پایان دوید و همه توانش را در اختیار تیم قرار داد. قلی زاده اکنون قدرت تیم شارلوا است.

کریم بالحسین، سرمربی فرانسوی تیم شارلوا نیز در این رابطه گفت: او توانمندی هایی دارد که با دیگران متمایز می گردد. قلی زاده مدت طولانی مصدوم بود و باید زمان زیادی صبر می کرد تا به میدان بازگردد. او را یک بازیکن مصمم می دانم و با بهتر شدن شرایط جسمی اش احساس بسیار خوبی دارد. موفقیت های اخیر قلی زاده در واقع پاداش کوشش هایش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 612

به "بیات: قلی زاده قدرت تیم شارلوا است، بالحسین: او پاداش کارش را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیات: قلی زاده قدرت تیم شارلوا است، بالحسین: او پاداش کارش را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید