بیش از 9 هزار شهروند قزوینی آموزش مهارتی دریافت کردند

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: 9 هزار و 143 نفر 9 ماهه سال جاری از آموزش های مهارتی این اداره کل بهره مند شدند.

بیش از 9 هزار شهروند قزوینی آموزش مهارتی دریافت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین،محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اضافه نمود: آموزشمهارتی ارایه شده مختص افراد جویای کار نبوده بلکه شاغلین بنگاه هایاقتصادی و واحدهای تولیدی را نیز در برگرفته به طوری که هزار و 935 تن ازاین افراد سال جاری در دوره های آموزش فنی و حرفه ای در استان حضور پیدا کردهاند.مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: هزار و 242 تن نیز با ثبتنام و مراجعه به مراکز ثابت (دولتی) استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهرهمند شده اند.

وی گفت: در مدت یاد شده یک هزار و 234 تن از سربازان در پادگانهای استان حین انجام خدمت مقدس سربازی و همچنین 515 تن از زندانیان درقزوین نیز از آموزش هاژ مهارتی بهره مند شده اند.

وی اظهار کرد: سایر آموزش های مهارتی ارایه شده در مدت یاد شده دراستان قزوین نیز مختص دانش آموزان و دانشجویان، زنان خانه دار و سرپرستخانوار، معلولان، ساکنان روستاها و سکونتگاه های غیررسمی ارایه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به اینکه دوره هایبرگزار شده به شکل حضوری و مجازی بوده است، گفت: دوره های حضوری برگزار شدهمتناسب با رشته های مورد احتیاج بازار کار بوده و با رعایت کامل پروتکل هایبهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1417

به "بیش از 9 هزار شهروند قزوینی آموزش مهارتی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9 هزار شهروند قزوینی آموزش مهارتی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید