بی توجهی دولت فرانسه به اعتصاب ها، سفرهای کریسمس میلیون ها نفر را مختل کرد

به گزارش مجله تانی بای، تداوم اعتصاب در بخش حمل و نقل فرانسه به ویژه پایتخت این کشور میلیون ها نفر از جمله گردشگران را با مسائل بسیاری روبرو ساخته است.

بی توجهی دولت فرانسه به اعتصاب ها، سفرهای کریسمس میلیون ها نفر را مختل کرد

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ادامه اعتصاب های سراسری در فرانسه به ویژه در بخش و حمل و نقل روز شنبه ساکنان فرانسه و گردشگران را با مشکل روبرو ساخت.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، هرچند مسائل تردد کمی بهبود یافته و نیمی از قطارهای تندرو حرکت نموده اند، اما قطارهای منطقه ای از جمله در شهر پاریس پایتخت فرانسه کماکان در اعتصاب هستند. همچنین 8 خط از 14 خط ایستگاه های متروی پاریس نیز امروز بسته بود.

این در حالی است که پیش بینی می گردد روزهای آینده به مناسبت ایام کریسمس میلیون ها فرانسوی برای سفر با مسائلی روبرو شوند. اینک بسیاری به دنبال گزینه های دیگر از جمله سفر با خودروهای اجاره ای یا شرکت های اتوبوس رانی هستند.

به نوشته آسوشیتدپرس،در حالی که گفت وگوها بین رئیس جمهور و وزیر کار این کشور به شکست انجامیده، اکثر اصناف بخش حمل و نقل خواهان ادامه اعتصاب ها در ایام تعطیلات سال نو میلادی شده اند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نظام فعلی مستمری بازنشستگان را بسیار پرهزینه و ناعادلانه خوانده و مدعی است که میخواهد نظامی ساده طراحی کند که در آن همه مستمری بگیران از حقوق برابر برخوردار باشند. با این وجود، اتحادیه های کارگری می گویند زیر بار طرح جدید که سن بازنشستگی را افزایش داده و مزایای بازنشستگان را پایین می آورد، نمی فرایند. با وجود ادامه اعتصاب، دولت فرانسه اعلام نموده که از طرح اصلاح نظام بازنشستگی کوتاه نمی آید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 606

به "بی توجهی دولت فرانسه به اعتصاب ها، سفرهای کریسمس میلیون ها نفر را مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی دولت فرانسه به اعتصاب ها، سفرهای کریسمس میلیون ها نفر را مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید