تائید توافق مسی با الهلال، 800 میلیون یورو برای 2 سال؟

به گزارش مجله تانی بای، صفحه منبر الهلال در توییتر که مخصوص اخبار این باشگاه عربستانی است، خاطرنشان کرد باشگاه الهلال در همه بندها و تفاصیل با لیونل مسی به توافق رسیده است و ستاره آرژانتینی راهی این تیم خواهد شد.

تائید توافق مسی با الهلال، 800 میلیون یورو برای 2 سال؟

صفحه منبر الهلال در توییتر توافق با لیونل مسی را تایید و اعلام نمود که با این فوق ستاره فوتبال دنیا در همه بندها توافق شده است.

به گزارش ایسنا ، به نظر می رسد که بحث حضور لیونل مسی در الهلال کاملا جدی است و این بازیکن بعد از جدایی از پاری سن ژرمن راهی لیگ عربستان خواهد شد.

صفحه منبر الهلال در توییتر که مخصوص اخبار این باشگاه عربستانی است، اعلام نمود باشگاه الهلال در همه بندها و تفاصیل با لیونل مسی به توافق رسیده است و ستاره آرژانتینی راهی این تیم خواهد شد.

سفر اخیر مسی به عربستان برآورد ها را درباره پیوستن او به الهلال بسیار جدی کرد.

خبرها حاکی از این است که باشگاه الهلال حاضر است با قراردادی دو ساله و برای هر سال 400 میلیون یورو به مسی بدهد و به این صورت او گرانترین خرید تاریخ خواهد شد.

مسی روزهای بسیار سختی را با پیراهن پاری سن ژرمن تجربه می نماید. سفر جنجالی او به عربستان باعث شده تا با محرومیت دو هفته ای از سوی باشگاه پاریسی روبرو گردد و حتی طرفداران افراطی تیم هم جلوی باشگاه علیه او شعار دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2204

به "تائید توافق مسی با الهلال، 800 میلیون یورو برای 2 سال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تائید توافق مسی با الهلال، 800 میلیون یورو برای 2 سال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید