یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها ناراحت است؟

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: پرسپولیس پیروز شد در هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد در اهواز عبور کند و شکست تلخ برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست فراموشی بسپارد. با این حال به نظر می رسد حتی این برد ارزشمند هم نتوانسته از دلخوی های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بکاهد.

یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها ناراحت است؟

به گزارش خبرنگاران، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی به چند نکته مهم اشاره نمود که می شد ناراحتی اش از مسئولان پرسپولیس را متوجه شد. فارغ از مباحثی که او درباره عدم پرداخت به بازیکنانش در کنفرانس عنوان نمود، عدم جذب بازیکن خارجی و کنایه زدن به این مورد که مدیریت گفته پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می گردد، ولی هنوز خبری نیست ناراحتی اش را بروز داد. او پیش از آغاز بازی های پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا درخواست جذب بازیکن خارجی داشت که قوانین فدراسیون مانع از محقق شدن چنین موردی شد. در همان زمان ها بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به علت شکایت گابریل کالدرون بسته شد و دیگر امکان خرید بازیکن خارجی وجود ندارد.

حالا مشخصا یحیی گل محمدی با اشاره به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی با وجود وعده مدیران پرسپولیس مبنی بر گگرددن این پنجره در آینده ای نزدیک به آن ها کنایه زده است. ضمن اینکه یحیی دلخوری اش را جای دیگری هم نشان می دهد و می گوید: الان دیگر پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا بسته شده و بازیکن خوبی در دسترس نیست. باید سراغ بازیکنان آزاد رفت که آن ها هم حتما مسئله ای داشته اند که بیرون مانده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1832

به "یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها ناراحت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها ناراحت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید