تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا فاش شد

به گزارش مجله تانی بای، بر اساس اعلام یکی از افشاگران، شیائومی قصد دارد در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) از جدیدترین پرچم دار خود به نام شیائومی 12 اولترا رونمایی کند. گفته می شود در تاریخ 28 ژوئن (7 تیر) فرایند انتشار تیزرها و پوسترها آغاز خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم این افشاگر معروفیت چندانی ندارد و به همین علت باید ببینیم آیا دیگر منابع هم این تاریخ را تایید می کنند یا نه.

تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا فاش شد

طی هفته های گذشته گزارش های زیادی در مورد این پرچم دار مجذوب کننده منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، شیائومی 12 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد. همانطور که احتمالا می دانید، این تراشه مدل بهبود یافته نسخه استاندارد است که از نظر پردازنده و پردازنده گرافیکی حدود 10 درصد عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد. در ضمنً باید به کاهش حداکثر 30 درصدی مصرف انرژی اشاره کنیم که این موضوع برای عمر باتری گوشی های هوشمند اهمیت زیادی دارد. برخلاف مدل استاندارد که سامسونگ وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد، مدل استاندارد از طریق شرکت تایوانی TSMC تولید می شود.

در رندرهای منتشر شده از این گوشی شاهد ماژول دوربین بسیار بزرگی هستیم و برخی منابع از وجود 3 دوربین در این ماژول خبر داده اند. به نظر می رسد دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی است و در کنار آن یک اولترا واید 48 مگاپکیسلی و یک دوربین پریسکوپی 48 مگاپیکسلی تعبیه شده است. بنابراین این گوشی از نظر تعداد دوربین های اصلی تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد.

در پنل جلویی، شیائومی یک نمایشگر 6.6 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440 در 3220 قرار داده است. در حفره نمایشگر هم دوربین 20 مگاپیکسلی تعبیه شده که وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد. از دیگر ویژگی های احتمالی می توانیم به بهره گیری از حداکثر رم 12 گیگابایتی و استفاده از حافظه های 256 یا 512 گیگابایتی اشاره کنیم.

مدتی قبل خبر همکاری شیائومی و لایکا بر سر دوربین گوشی های این شرکت رسما اعلام شد و ظاهرا دوربین شیائومی 12 اولترا از این همکاری بهره مند می شوند. بنابراین در ماژول دوربین این گوشی باید انتظار مشاهده برند لایکا را داشته باشیم. از نظر بدنه کاربران می توانند این گوشی را به سه بدنه مختلف خریداری کنند. این گوشی با بدنه چرمی به رنگ های مشکی یا خاکستری، بدنه سرامیکی با رنگ سفید و بدنه تیتانیومی با ظاهری طلایی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

انرژی شیائومی 12 اولترا از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند. هنوز در رابطه با قیمت این گوشی گزارش موثقی منتشر نشده ولی بدون شک طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2062

به "تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید