تخریب نماد یادبود کورتوا توسط طرفداران اتلتیکو در آستانه دربی مادرید

به گزارش مجله تانی بای، طرفداران دوآتشه تیم فوتبال اتلتیکومادرید نمادی که این باشگاه برای تجلیل از سنگربان بلژیکی سابق شان ساخته بود را تخریب کردند.

تخریب نماد یادبود کورتوا توسط طرفداران اتلتیکو در آستانه دربی مادرید

به گزارش خبرنگاران، پیوستن بازیکنان رئال مادرید به اتلتیکومادرید و بالعکس اگرچه به اندازه جابه جایی بازیکنان رئال و بارسلونا جنجالی و تنش زا نیست، اما باز هم هستند عده ای که با چنین جابه جایی هایی مخالفت نمایند و پیوستن به رقیب همشهری را هرچند غیرمستقیم نوعی خیانت به حساب آورند. این همان داستانی بوده که برای تیبو کورتوا اتفاق افتاده است، سنگربان بلژیکی که از اتلتیکومادرید راهی چلسی شد و از آن تیم به رئال مادرید پیوست و امشب (شنبه) قرار است در لالیگا برای اولین بار در دربی مادرید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

طرفداران دوآتشه اتلتیکومادرید انتقام گیری از کورتوا به خاطر پیوستن او به رئال مادرید را با اهانت به وی در فضای مجازی شروع کردند و او در پاسخ به آنها گفت: این چیزها برایم مهم نیست. اگر این کارها آنها را شادمان می نماید، خوش به حال شان. اگر می خواهند به سمت من اشیایی پرتاب نمایند و سرم را هدف قرار دهند، من باز هم تحت تأثیر چنین مسائلی قرار نمی گیرم. این چیزها فقط به من برای خوب بازی کردن انگیزه ای مضاعف می دهد.

طرفداران اتلتیکومادرید پس از حمله به او در فضای مجازی، به شیوه ای دیگر برای زدن ضربه روحی به سنگربان رئال متوسل شده اند و آن تخریب نماد یادبود او در محوطه بیرون استادیوم واندا متروپولیتانو موسوم به راهروی افتخار است؛ مسیری منتهی به ورودی اصلی استادیوم خانگی روخی بلانکو که روی سطح آن برای هریک از ستارگان پیشین و فعلی تیم که حداقل 100 بازی انجام داده اند، یک سنگ یادبود کار گذاشته شده است. کورتوای 26 ساله هم که 154 بازی برای اتلتیکومادرید انجام داده جزو این افراد است هرچند که به لطف حمله طرفداران متعصب اتلتیکومادرید اکنون نام او روی نماد یادبودش به زحمت قابل رؤیت است.

تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مادرید از ساعت 18:45 امروز به وقت تهران در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 109

به "تخریب نماد یادبود کورتوا توسط طرفداران اتلتیکو در آستانه دربی مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب نماد یادبود کورتوا توسط طرفداران اتلتیکو در آستانه دربی مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید