تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار امضا شد

به گزارش مجله تانی بای، تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تربار امضا شد.

تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار امضا شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه گفت: یکی از احتیاج های شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است.

مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه روزانه حدود 2 تا 3 میلیون سفر در متروی تهران انجام می گردد اضافه کرد: این عامل می تواند زمینه ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا انشالله با یاری همکارانمان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی توضیح داد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال ها به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه های سازمان میوه و تره بار در 30 ایستگاه مترو ایجاد می گردد گفت: از فردا با آنالیز فضای ایستگاه های مترو، مکان هایی که برای مردم دسترسی راحت تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می دهیم.

شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم 30 ایستگاه را معین کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می نمایند فراهم گردد بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

در ادامه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه این کار در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالا های اساسی در تهران، انجام می گردد اضافه کرد: ایستگاه های مترو از نظر من یکی از مکان های بسیار خوب برای عرضه این محصولات است.

وی توضیح داد: در فاز اول این تفاهم نامه، کالا های اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه های مترو با قیمت مصوب عرضه می شوند و در فاز های بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه های مترو عرضه خواهد شد.

وی در ادامه از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و همکارانی که در این راه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: این تازه آغاز کار است.

فصاحت اظهار داشت: به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان کالا های اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه گری عرضه می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2055

به "تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید