تفاوت مردمان نیمکره شمالی با مردمان نیمکره جنوبی در چیست؟ ، بلایی به نام والیبال ساحلی!

به گزارش مجله تانی بای، آخرین اخبار دنیا ورزش را اینجا در خبرنگاران بخوانید.

تفاوت مردمان نیمکره شمالی با مردمان نیمکره جنوبی در چیست؟ ، بلایی به نام والیبال ساحلی!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می خوانید گزیده ای از اخبار ورزش جهان در رسانه های مختلف است:

*پرواز هرگونه هواپیمای بدون سرنشین در جریان برگزاری رقابت های المپیک 2021 ممنوع است.

*در خبر دیگری اعلام شده است ماسک نزدن از سوی ورزشکاران شرکت نماینده در المپیک 2021 باعث جریمه سنگین آنها و ادامه آن باعث اخراج ورزشکار از دهکده رقابت ها خواهد شد.

*نظرسنجی جدید تلویزیون ژاپن نشان داد که که 53 درصد از مردم ژاپن به دلیل شریط همه گیری کرونا و فشارهای اقتصادی راضی به برگزار گردیدن المپیک در کشورشان نیستند.

*مجله علمی ساینس در گزارشی به مصرف خودسرانه انواع مسکن ها در میان ورزشکاران حرفه ای پرداخت. برای این گزارش از 104 هزار ورزشکار حرفه ای نظرخواهی و معین شد که از این تعداد 73 درصد از انواع مسکن های قوی برای آرام کردن درد ناشی از مصدومیت در هنگام ورزش و تمرینات استفاده می نمایند. بر اساس این گزارش مصرف بیش از اندازه مسکن های قوی باعث تاثیر منفی بر روی عملکرد مغز می گردد.

*مجله اسپورتینگ نیوز نیز در گزارشی نوشت که مردمان نیمکره شاقتصادی جهان بیشتر به ورزش های پایه تیمی علاقه مند هستند و مردمان نیمکره جنوبی نیز به ورزش های رزمی و تن به تن بیشتر علاقه نشان می دهند.برای این گزارش از داده های آماری شش موسسه ورزشی استفاده شده است.

*نشریه تایمز در گزارشی شرایط برگزاری رقابت های کریکت را از لحاظ رعایت موازین بهداشتی بسیار اسف بار توصیف نموده و نوشته است که انگار فدراسیون جهانی کریکت، مربیان و ورزشکاران این رشته نمی دانند بیش از یک سال است که یک بیماری به نام کرونا به تمام جهان نفوذ نموده است.

*تایگر وودز گلف باز شماره یک جهان هفته گذشته دچار یک سانحه رانندگی شد و هر دو پایش شکست. نشریه یواس دی تودی پیش بینی می نماید وودز هرگز به رقابت های گلف برنگردد.

*رقابت های اتومبیل های کلاسیک دهه 70 میلادی در سن دیه گوی آمریکا برگزار گردید و در نهایت یک کادیلاک به مقام قهرمانی رسید.

*سایت آساهی ژاپن اطلاع داد که اختلاف شدیدی بین اعضای کمیته برگزاری رقابت های المپیک 2021 به وجود آمده است و این اعضا بر سر مسائلی همچون اقتصادی و یا اضافه شدن اعضای جدید با هم اختلاف دارند. محتمل است به دلیل این اختلافات استعفاها و مصاحبه های جنجالی در هفته های پیش رو در راه باشد.

*وب سایت لنس برزیل گزارش داد در شرایطی که این کشور آمریکای جنوبی سومین مرکز جهانی کرونا و از لحاظ مرگ و میر دومین رکورد وحشتناک جهان را در اختیار دارد برگزاری رقابت های مختلف ورزشی تاثیری منفی بر ادامه همه گیری این بیماری در جهان داشته است.

بر اساس این گزارش والیبال ساحلی یکی از ورزش هایی در این کشور است که بیشترین نقش را در شیوع ویروس کرونا در میان همه ورزش های دیگر داشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1478

به "تفاوت مردمان نیمکره شمالی با مردمان نیمکره جنوبی در چیست؟ ، بلایی به نام والیبال ساحلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت مردمان نیمکره شمالی با مردمان نیمکره جنوبی در چیست؟ ، بلایی به نام والیبال ساحلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید