تیم های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند

به گزارش مجله تانی بای، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک راهی تایلند شدند.

تیم های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین مرحله مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا از 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر کالاسین تایلند انجام خواهد شد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران شب گذشته (دوشنبه شب) به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک کردند تا در این رقابت ها شرکت نمایند.

رحمان رئوفی و بهمن سالمی تیم ملی الف، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی و رضا عصاری نایینی به عنوان بازیکنان تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران در این رقابت ها شرکت می نمایند.

کیودای به عنوان سرمربی و محمود نوری به عنوان سرپرست تیم های ملی والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

این رقابت ها دومین مرحله انتخابی المپیک محسوب می گردد که با حضور 9 کشور ایران، چین، تایلند، عمان، هند، جزایر کوک، ویتنام و ساموآ برگزار می گردد. تیم های اول و دوم این رقابت ها مجوز حضور در رقابت های نهایی انتخابی المپیک که به میزبانی استرالیا برگزار خواهد شد، به دست می آورند.

مرحله نخست رقابت های والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه های مختلف آسیا برگزار گردید که تیم های ایران آذرماه سال گذشته در مسابقات هند در رتبه سوم قرار گرفتند و مجوز حضور در رقابت های تایلند را به دست آوردند. تیم های اول و دوم هر منطقه مستقیم به بازی های مرحله نهایی در استرالیا صعود کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 456

به "تیم های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید