ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه

به گزارش مجله تانی بای، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور از شروع ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه کشوری از 20 مهر تا 4 آبان ماه سال جاری اطلاع داد.

ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، صفاری نیا مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور گفت: جشنواره دانشجوی نمونه با هدف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش گری ، ارتقای انگیزه فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و راهنمایی دانشجویان برتر به فراوری محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح های پژوهشی) برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان دانشگاه پیغام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می گردد در مورد اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام گردد.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور توضیح داد: دانشجویان فرهیخته که در مقطع کارشناسی دارای معدل 16، کارشناسی ارشد 17 و دکتری 17 هستند، از 20 مهر تا 4 آبان ماه امسال ، می توانند با مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir برای ثبت نام اقدام نمایند.

صفاری نیا در سرانجام اضافه نمود: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299 تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 383

به "ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید