جزئیات انتشار آلبوم خواننده مطرح عصر تازه که دو زبانه می خواند

به گزارش مجله تانی بای، اولین آلبوم احسان یاسین یکی از فینالیست های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر نو شبکه سوم سیما به زودی روانه بازار خواهد شد.

جزئیات انتشار آلبوم خواننده مطرح عصر تازه که دو زبانه می خواند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، احسان یاسین که یکی از فینالیست های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر تازه با اجرای احسان علیخانی بود اولین آلبومش را روانه بازار خواهد نمود.

این آلبوم با نام ماه من طی روزهای آینده در ایران و پلتفرم های معتبر موسیقی دنیا منتشر می گردد. آلبوم ماه من شامل هشت قطعه است که در مراحل فراوری آن چهره های مطرح و چند هنرمند جوان عرصه شعر و موسیقی حضور داشته اند.

احسان یاسین سال گذشته با شرکت در مسابقه عصر تازه و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته های خودش هم بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند. وی اکنون با همان سبک آثار و تجربه بیشتر که حاصل همکاری با چهره های سرشناس موسیقی و ترانه از ایران و کشورهای دیگر است اولین آلبومش را با ترانه هایی به زبان های فارسی و انگلیسی و عربی ارائه خواهد نمود.

به گفته دست اندرکاران فراوری آلبوم ماه من، این پروژه هم با نگاهی به جذب مخاطبان عرب زبان و بعلاوه انگلیسی زبانان فراوری شده است.

این خواننده جوان طی سال های گذشته هم تک آهنگ هایی به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی فراوری و منتشر نموده است. البته بعضی از این آثار هم با همصدایی خوانندگان خارجی نظیر رضا زکریا و محمد طارق در پلتفرم های دنیای موسیقی منتشر شده بود.

آلبوم ماه من با صدای احسان یاسین از سوی کمپانی نورانیک میوزیک فراوری شده و قرار است علاوه بر پخش فیزیکی و دیجیتالی در ایران، توزیع گسترده ای در پلتفرم های معتبر موسیقی دنیا داشته باشد.

  • عکس | مردم برای این آهنگ فریاد زدند؛ خواننده اشک ریخت
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2182

به "جزئیات انتشار آلبوم خواننده مطرح عصر تازه که دو زبانه می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انتشار آلبوم خواننده مطرح عصر تازه که دو زبانه می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید