جلسه سرمربیان تیم های ملی بانوان با عزیزی خادم

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نشستی که امروز با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، مریم آزمون سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی، سرمربی تیم نوجوانان برگزار گردید. برنامه های آینده هر دو تیم مورد آنالیز نهاده شد.

جلسه سرمربیان تیم های ملی بانوان با عزیزی خادم

شهاب الدین عزیزی خادم در ابتدای این نشست گفت: نگاه فدراسیون فوتبال به بانوان نگاه توسعه محور است. نیمی از جمعیت کشور زنان هستند. از باشگاه های می خواهم که به فوتبال و فوتسال بانوان توجه ویژه ای داشته باشند و در این زمینه تیمداری نمایند. در تیر و مردادماه بازی های تدارکاتی را برای بانوان در نظر داریم و قرار شد نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان این بازی ها را آنالیز کند.

شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون هم تاکید نمود: با توجه به اهمیتی که رئیس فدراسیون به فوتبال بانوان می دهد این نشست را با سرمربیان تیم های ملی بانوان امروز برگزار کردیم. مریم ایراندوست، سرمربی تیم بزرگسالان به علت بعضی از مسائل نتوانست خود را به جلسه امروز برساند که در روزهای آینده هم با وی نشستی را با حضور عزیزی خادم برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد برنامه های پیشرو تیم های ملی بانوان گفت: تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات کافا آماده می نماید و به همین منظور نخستین اردوی خود را از روز سه شنبه 21 اردیبهشت طبق پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شروع می نماید. امیدوارم در این مسابقات نمایندگان خوبی برای برای کشورمان باشند. بعلاوه تیم ملی بزرگسالان ما دو بازی محبت آمیز در بلاروس خواهد داشت. فدراسیون فوتبال تمام کوشش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردوها خواهد داشت و در تورنمنت هایی که دعوت می شویم، حضوری مستمر خواهیم داشت تا بتوانیم توانمندی بازیکنانمان را بالاتر ببریم.

لازم به ذکر است در سرانجام جلسه، آزمون و مهینی گزارشی درباره فرایند آماده سازی تیم های تحت نظر خود به رئیس فدراسیون ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1702

به "جلسه سرمربیان تیم های ملی بانوان با عزیزی خادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه سرمربیان تیم های ملی بانوان با عزیزی خادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید