خبرنگاران راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در هر استان کشور

به گزارش مجله تانی بای، تهران - خبرنگاران - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی به مناسبت ایام محرم و صفر در استان های کشور اطلاع داد.

خبرنگاران راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در هر استان کشور

به گزارش خبرنگاران، سید مرتضی بختیاری روز شنبه در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی در مسجد امام سجاد(ع) گفت: آشپزخانه های راه اندازی شده تا انتها ماه محرم و صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می گردد در این ایام بیش از 11 میلیون پرس غذا طبخ و توزیع گردد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، توضیح داد: در عالم بشریت سفره ای با برکت تر از سفره امام حسین (ع) و ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بعد از اجرای مرحله اول پویش ایران همدل و لبیک به بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب همه پای کار آمدند، گفت: به رغم تمامی تحریم های ظالمانه دنیای استکبار و بعضی مسائل مالی، ارائه یاری های مومنانه مردم به نیازمندان چشم گیر است.

بختیاری با اشاره به اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز چنین پویش چشم گیری با این عظمت نداشته ایم اضافه نمود: پویش ایران همدل بزرگترین پویش تاریخ انقلاب اسلامی است که در دومین مرحله آن با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی به نیازمندان خدمات رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مکان های صعب العبور و فاقد امکانات طبخ غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب احسان حسینی بسته های ارزاق توزیع خواهد شد، گفت: بسته های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر خواهد بود.

به گفته بختیاری، اجرای طرح اطعام و احسان حسینی که در قالب راه اندازی 72 آشپزخانه در هر استان کشور است، عنوان 72 برگرفته شده از 72 تن از یاران وفادار سیدالشهدا(ع) است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1151

به "خبرنگاران راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در هر استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در هر استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید