خبرنگاران طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان کلید خورد

به گزارش مجله تانی بای، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بوکان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان آغاز شده است.

خبرنگاران طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان کلید خورد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف توسعه احساس امنیت در جامعه با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح مناطق آلوده و جرم خیز از حضور معتادان متجاهر پاکسازی و با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی در جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: با فرارسیدن ایام تابستان و حضور گسترده مردم در بوستان ها و اماکن گردشگری طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه ها افزایش خواهد یافت و پلیس با جدیت بیشتری با متخلفان برخورد می کند.

سرهنگ حیدری گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: طی ماه گذشته 130 معتاد متجاهر در سطح این شهرستان در راستای جلوگیری از سرقت های خُرد جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند که اجرای این طرح در ماه های آینده با شدت بیشتر ادامه پیدا می کند.

وی همچنین از اجرای طرح جمع آوری خودروهای فاقد پلاک در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با هماهنگی مراجع قضایی طرح جمع آوری خودروهای فاقد پلاک در دستور کار پلیس قرار گرفته و در صورت تردد در سطح شهر توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند یافت.

بوکان با 258 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است که از این تعداد جمعیت بیش از 198 هزار نفر آن در شهر زندگی می کنند و سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبرنگاران طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید