خبرنگاران فرماندار مهاباد جوابگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت

به گزارش مجله تانی بای، مهاباد- خبرنگاران- مسوول روابط عمومی فرمانداری مهاباد گفت: ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از ساعت 10 امروز، دوشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

خبرنگاران فرماندار مهاباد جوابگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت

فرزین شمس الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: فرماندار مهاباد از ساعت 10 صبح به وسیله خط ارتباطی 111 به مدت یک ساعت جوابگوی تماس های مردمی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با شماره گیری 111 به صورت رایگان مسائل خود را بدون واسطه با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

مسوول روابط عمومی فرمانداری مهاباد گفت: علاوه بر آنالیز دغدغه های مردم و جوابگویی به آنان، فرمانداری آماده دریافت درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می گردد که مردم می توانند به وسیله شماره 111 درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در مورد دستگاه های مختلف دولتی اعلام نمایند.

شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان با اطلاع رسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوُالات مخاطبان پاسخ می دهند.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام های عظیم تری در راستای برطرف مسائل آنها بردارد.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذرباجان غربی واقع شده است و از شهرهای مهم استان محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1130

به "خبرنگاران فرماندار مهاباد جوابگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مهاباد جوابگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید