خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان در سال 99

به گزارش مجله تانی بای، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علیرغم تمامی مسائل، در لایحه بودجه سال 99 اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شد، در صورت امکان و معرفی منابع جدید، دولت از افزایش اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استقبال می نماید.

خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان در سال 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدباقر نوبخت روز شنبه درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: مجلس در امسال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان 3 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرد که دولت از اختیار خود استفاده نموده و این رقم را به 5 هزار میلیارد تومان افزایش داد تا حقوق بازنشستگان افزایش مناسبی پیدا کند.

وی اضافه کرد: علیرغم تمامی مسائل، در لایحه بودجه سال 99 نیز اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است و در صورت امکان و معرفی منابع جدید توسط مجلس، دولت از افزایش اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استقبال می نماید.

عضو کابینه دوازدهم درباره افزایش حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال 99، توضیح داد: براساس قانون افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد به همین دلیل در سال های گذشته حقوق کارمندان بیش از نرخ تورم افزایش یافت تا قدرت خرید بیشتر گردد.

رییس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که نمایندگان خواهان افزایش وام ازدواج در سال 99 هستند آیا دولت منابع کافی را برای این امر را دارد، اعلام نمود: این مسائل مربوط به بانک مرکزی است و ما نمی توانیم تکلیف مالایطاق کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 654

به "خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش نوبخت درباره حقوق بازنشستگان در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید