طراحی سایت: خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد

به گزارش مجله تانی بای، جایزه منتخب 2018 مسافران سایت گردشگری معتبر تریپ ادوایزر به خطوط هوایی اتیوپی رسید.

طراحی سایت: خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

تریپ ادوایزر (TripAdvisor) یکی از بزرگ ترین سایت های گردشگری دنیا، خطوط هوایی اتیوپی را به عنوان برترین کلاس هوایی تجاری در آفریقا و اقیانوس هند معرفی کرد. این درحالی است که خطوط هوایی اتیوپی، بزرگ ترین خطوط هوایی آفریقا و اسکای ترکس است که چهار ستاره دارد.

سایت تریپ ادوایزر براساس نظرات یکساله مسافران از سراسر دنیا به ارزیابی برترین شرکت های حمل و نقل دنیای می پردازد و سال جاری اتیوپی به وسیله این سایت به علت خدمات ارزنده، کیفیت و ارزش بالای خدمات به عنوان برترین کلاس تجاری آفریقا و اقیانوس هند انتخاب شده است.

گابرماریام مدیرعامل شرکت هوایی اتیوپی در این باره گفته است:

ما مفتخریم که جایزه ای از معتبرترین سایت گردشگری دنیا دریافت نموده ایم. من از گروه تریپ ادوایزر به علت انتخاب و اعتمادشان به خدمات شرکت تشکر می کنم. ما به مسافران از هر دولت و کشوری برترین خدمات با متناسب ترین هزینه ها را ارائه می دهیم. بر روی پیشرفت و بهبود آخرین تکنولوژی های هواپیماهای خود A350 و B787 سرمایه گذاری خواهیم کرد تا برترین خدمات را همگام با انتظارات مشتریان فراهم کنیم تا همواره به عنوان انتخاب آن ها باقی بمانیم.

بریان سالتزبورگ معاون ارشد و مدیر پروازهای تریپ ادوایزر نیز اذعان داشته است:

ما برای شناسایی محبوب ترین و برترین خطوط هوایی در سراسر دنیا سر از پا نمی شناسیم و برترین خطوط هوایی همانند اتیوپی را برای تجربه پروازهای بی نقص به مخاطبان معرفی خواهیم کرد. همچنان که خطوط هوایی به معرفی خدمات متنوع خود مشغول هستند، مسافران نیز درصدد پیداکردن برترین شرکت ها برای تجربه بی نقص و باکیفیت هستند. جایزه منتخب 2018 مسافران که به اتیوپی رسید نشان می دهد که این شرکت در برآوردسازی انتظارات مشتریانش چه مقدار کوشش نموده است.

خطوط هوایی اتیوپی چندین بار جایزه برده است. در نوامبر سال 2017 این خطوط هوایی از اسکای ترکس (SKYTRAX)، معتبرترین استاندارد بین المللی و سازمان رتبه بندی کیفیت چهار ستاره دریافت کرد. بعلاوه اسکای ترکس به خطوط هوایی اتیوپی دوبار جایزه برترین کارمندان هوایی را اهدا نموده است و در سال 2017 نیز اتیوپی را برترین خطوط هوایی آفریقا معرفی کرد. خطوط هوایی اتیوپی یکی از پیروز ترین خطوط هوایی آفریقا است که پس از هفتاد سال فعالیت همچنان رشدش به طور مداوم افزایش می یابد و از خطوط اصلی پرواز در قاره آفریقا محسوب می گردد که پیروزیت های چشمگیری داشته است.

خطوط هوایی اتیوپی یکی از جوان ترین و مدرن ترین خطوط هوایی آفریقا است که بیش از 110 کشور و 5 قاره را پوشش می دهد. هواپیماهای این خطوط هوایی کاملا مدرن و سازگار با محیط زیست هستند. ایرباس A350، بویینگ 787-8، بویینگ 787-9، بویینگ 777-300ER، بویینگ 777-200LR، بویینگ 777-200 و بمباردیر Q-400 از هواپیماهای پیشرفته این خطوط هستند که در آفریقا تنها این شرکت از آن ها استفاده می نماید.

این خطوط هوایی برای 15 سال آینده خود برنامه ریزی استراتژیکی درنظر گرفته است. طبق این برنامه که (Vision 2025) نامیده می گردد، خطوط هوایی اتیوپی میخواهد در هشت کسب و کار همانند حمل و نقل، خدمات زمینی، باربری و تدارکات در آفریقا وارد گردد. در هفت سال گذشته نرخ رشد این شرکت 25 درصد بوده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1909

به "طراحی سایت: خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: خطوط هوایی اتیوپی برنده جایزه منتخب مسافران سایت TripAdvisor شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید