دانشگاه خواجه نصیر در سال جدید 5 اولویت را دنبال خواهد نمود

به گزارش مجله تانی بای، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: بر اساس طرح راهبردی تحول در حوزه پژوهش و فناوری، 5 اولویت را در نظر گرفته ایم که در امسال به آن ها خواهیم پرداخت.

دانشگاه خواجه نصیر در سال جدید 5 اولویت را دنبال خواهد نمود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد طالعی، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری درباره اقدامات پیش روی این دانشگاه در سال 99 گفت: جهت دهی که در امسال دنبال خواهیم کرد بحث اقتصاد دانش بنیان دانشگاه خواجه نصیراست به طوری که طرح راهبردی تحول در حوزه پژوهش و فناوری را با همکاری شورای پذیرش و فناوری دانشگاه تدوین نموده ایم.

وی با بیان اینکه در این راستا 5 اولویت را در نظر گرفته ایم؛ اظهار کرد: حضور در رسانه و افزایش قابلیت مشاهده پذیری دستاورد های پژوهش و فناوری دانشگاه که در سال های قبل به توسعه آن پرداخته ایم در سال 99 نیز دنبال خواهد شد.

طالعی با اشاره به اینکه تداوم حوزه ارتباط با صنعت نیز اولویت دیگر ما در دانشگاه خواجه نصیر است؛ توضیح داد: شرایط دانشگاه خواجه نصیر در میان دانشگاه های سطح یک کشور شرایط نسبتا خوبی است، امید داریم در این حوزه نیز ارتقاء یابیم.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تاکید نمود: در حوزه اقتصاد دانش بنیان نیز قصد داریم دستاورد های پژوهش و فناوری دانشگاه را در قالب شرکت های دانش بنیان، شرکت های زایشی، و فروش دانش فنی داشته باشیم تا به تبدیل ثروت پایدار برای اعضای هیئت های علمی ودانش آموختگان بپردازیم. همچنین با این روش بحث بهبود درآمد اختصاصی دانشگاه و کم کردن سهم اتکای بودجه دانشگاه به بودجه عمومی کشور را دنبال خواهیم کرد.

وی در سرانجام اعلام کرد: حوزه دیگری که مورد توجه واقع شده است مربوط به حرکت از دانشگاه آموزشی و پژوهشی به سمت دانشگاه نسل سه و چهار و دانش بنیان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 944

به "دانشگاه خواجه نصیر در سال جدید 5 اولویت را دنبال خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خواجه نصیر در سال جدید 5 اولویت را دنبال خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید