طراحی ویلای مدرن دوبلکس: دستبُرد سارقان به قاب های مزار باغ رضوان

به گزارش مجله تانی بای، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: برنامه ریزی هایی جهت پیشگیری از سرقت در آرامستان باغ رضوان صورت گرفته است.

طراحی ویلای مدرن دوبلکس: دستبُرد سارقان به قاب های مزار باغ رضوان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران اصفهان - علی حاجیان گفت: بحث سرقت در آرامستان ها موضوعی است که به عناوین مختلف همواره مطرح بوده و این سازمان برای مقابله با این عارضه ناپسند اجتماعی اقدامات مثبتی داشته است.

او گفت: وسعت کل آرامستان باغ رضوان 1305 هکتار است که در حال حاضر خاکسپاری اموات در فاز های 1 و 2 و 3 این آرامستان با مساحتی بالغ بر 300 هکتار انجام می گردد و نظارت و حفاظت از این مکان عمومی و وسیع بسیار سخت بوده، اما برای پیشگیری از این قبیل مسائل برنامه ریزی هایی جهت تقویت بخش انتظامات و اعمال نظارت های بیشتر صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان می گوید: این برنامه ها شامل تقویت گشت های خودرویی، موتوری و پیاده و توسعه تعداد ایستگاه های مراقبت، افزایش تعداد دوربین های مداربسته و کادر انتظامات و شیفت های کاری بوده که اثرات مثبتی داشته بطوری که همکاران انتظامات از اول سال تا به امروز پیروز به دستگیری 44 نفر از سارقان شده اند.

به گفته حاجیان: بیشترین سرقت صورت گرفته در قطعه های خلوت و در عرصه 170 هکتاری فضای سبز به ویژه قطعاتی که پوشش گیاهی زیادی دارند، صورت گرفته است.

او در خاتمه گفت: سرقت ها در چند ماه اخیر کمتر شده است، اما برای مقابله با سارقان نیازمند همکاری بیشتر ارگان های نیروی انتظامی و دادگستری هستیم.

انتهای پیغام/ص

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2018

به "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: دستبُرد سارقان به قاب های مزار باغ رضوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: دستبُرد سارقان به قاب های مزار باغ رضوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید