ملاقات هیأت های چین، ایران و روسیه در وین بسیار مفید بود

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز سه شنبه در پیامی توییتری خاطرنشان کرد: هیأت های چین، ایران و روسیه امروز پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام ملاقات کردند.

ملاقات هیأت های چین، ایران و روسیه در وین بسیار مفید بود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این باره ادامه داد: ما یادداشت ها را مقایسه و درباره راه پیش رو برای احیای کامل توافق هسته ای گفتگو کردیم. جلسه پرباری بود.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین دیروز دوشنبه در پیامی توییتری اظهار داشت: ممکن است دُور جدید مذاکرات وین طولانی تر از نشست های سابق باشد. دور آینده نشست کمیسیون مشترک برجام 27 آوریل در وین برگزار می گردد. طرف ها گفتگوها در مورد احیای توافق هسته ای، از جمله در قالب سه کارگروه را ادامه خواهند داد. اینکه دور جدید گفتگوها طولانی تر از دُور قبلی باشد، منتفی نیست.

این نشست ها در هفته های پیش نیز به انجام رسید. یکی از محورهای این گفتگوها لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران است که در سال 2018 میلادی توسط ترامپ وضع شد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران بر عهده داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1566

به "ملاقات هیأت های چین، ایران و روسیه در وین بسیار مفید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات هیأت های چین، ایران و روسیه در وین بسیار مفید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید