ردمی واچ 3 اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی، عکس

به گزارش مجله تانی بای، زومیت نوشت: ردمی واچ 3 اکتیو جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی محسوب می گردد که پیش از رونمایی، بعضی اطلاعات رسمی آن منتشر شده است.

ردمی واچ 3 اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی، عکس

بسیاری از معینات ردمی واچ 3 اکتیو شبیه ردمی واچ 3 لایت است که حدود دوماه پیش در چین رونمایی شد. صفحه نمایش LCD مستطیل شکل 1.83 اینچی و نگهداری شارژ تا 12 روز از جمله ویژگی های این ساعت هوشمند هستند.

شیائومی، ردمی واچ 3 اکتیو را بی سروصدا در لیست ساعت های هوشمندش در سایت رسمی خود قرار داده که نشان دهنده ورود سریع تر این محصول به بازار است. هرچند که هنوز قیمتش به طور رسمی اعلام نشده، فروشگاه آنلاین علی اکسپرس قیمت 40 دلار را برای آن تخمین زده است که در مقایسه با قیمت ساعت های هوشمند دیگر، برچسب قیمتی کمی محسوب می گردد.

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 3 اکتیو صفحه نمایش 1.83 اینچی 240280 پیکسلی دارد. در مقام مقایسه، اپل واچ اولترا دارای صفحه نمایش 1.92 اینچی 502410 پیکسلی است. شدت روشنایی نمایشگر ردمی واچ 3 اکتیو 450 نیت است اما نرخ تازه سازی آن معین نیست. این ساعت هوشمند 47 میلی متری، یک باتری 289 میلی آمپرساعتی با دوام 8 الی 12 روز دارد که باتوجه به استفاده کاربر متغیر است. امکان شارژ بی سیم نیز در ویژگی های آن گفته نشده است.

میزان گیری ضربان قلب و اکسی متر (سنسور اکسیژن خون) از دیگر امکانات ساعت هوشمند نو شیائومی هستند؛ اما خبری از ماژول GPS یا NFC در آن نیست. به علاوه، شبیه مدل قبلی تا 50 متری زیر آب خراب نمی گردد (5ATM). بعلاوه اسپیکر و میکروفن داخلی آن، انجام تماس صوتی به وسیله ارتباط بلوتوث با گوشی هوشمند را ممکن می نمایند.

ردمی واچ 3 اکتیو بیش از 200 حالت نمایش ساعت و 100 مدل اسپرت در حافظه خود دارد؛ اما هیچ اپ استوری برای دانلود اپلیکیشن اضافه یا حالت های نمایش بیشتر در آن وجود ندارد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2228

به "ردمی واچ 3 اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی واچ 3 اکتیو، جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید