رضایی: به دنبال کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی اندونزی هستیم

به گزارش مجله تانی بای، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا- اقیانوسیه چین به دنبال کسب عنوان قهرمانی در مردان و نایب قهرمانی در زنان هستیم.

رضایی: به دنبال کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی اندونزی هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در هانگژو چین اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان در قالب دو تیم جداگانه شنبه و یکشنبه شب سوم و چهارم تیر برای شرکت در این رقابت ها راهی چین خواهند شد که مسابقات به طور رسمی از ششم تیر شروع و تا 12 ادامه خواهد داشت. البته برای آماده سازی تیم مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه خاصی نداشتیم و روند تمرینات بر مبنای تمرینات قبلی بود. زیرا در بازی های پارالمپیک ریو بعد از قهرمانی تیم والیبال نشسته مردان ما پیروز به کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازیهای پارا آسیایی 2018 اندونزی شدیم. اما در تیم زنان ما باید در این تورنمنت هر دو سهمیه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می کنید در تیم ملی والیبال نشسته زنان ما سهمیه جهانی و بازیهای پاراآسیایی اندونزی را در چین کسب کنیم، اضافه نمود: در این رقابت ها 5 تیم از آسیا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی سهمیه کسب می نمایند که یکی از این تیم ها بدون تردید تیم ملی والیبال نشسته ماست. از سوی دیگر در مسابقات جهانی هلند نیز 12 تیم در بخش زنان شرکت می نمایند که 3 سهمیه متعلق به آْسیاست. بنابراین ما باید صدرصد سهمیه جهانی را در چین کسب کنیم تا مجوز حضور به مسابقات جهانی را بدست آوریم.

رضایی اعلام کرد: البته انتظار ما از بانوان کسب سکوی قهرمانی نیست، اما براساس ارزیابی فنی، باید در فینال قرار بگیرند تا نایب قهرمان شوند. در این صورت ما می توانیم به هر دو سهمیه بازیهای پاراآسیایی اندونزی و مسابقات جهانی هلند دست پیدا کنیم.

وی درباره تغییرات اجرا شده در تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان بعد از پارالمپیک ریو گفت: در هر دو تیم جوانگرایی اجرا شده و سعی کردیم از 24 نفر اعزامی به چین 8 والیبالیست جوان(3نفر در مردان و 5نفر زنان) به تیم اضافه کنیم تا با ترکیب خوب و آماده ای راهی چین شویم. بدون شک با چنین تغییراتی، آینده خوبی در انتظار تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان است.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته زنان و مردان توضیح داد: چین مهم ترین تورنمنت برای زنان است تا با پیروزیت در این رویداد مهم بتوانند استارت خود را برای بازیهای پاراآسیایی 2018اندونزی و پارالمپیک 2020 توکیو شروع نمایند. البته در مسابقات جهانی هلند عیار تیم ملی والیبال نشسته زنان تعیین خواهد شد که برای حضور در این دو رویداد مهم در چه شرایطی قرار دارند.

وی گفت: تیم ملی والیبال نشسته زنان مدت 2 ماه است که بعد از بازی های پارالمپیک ریو تشکیل شده و 50درصد ترکیب اصلی این تیم تغییر پیدا نموده است. بنابراین اگر بتوانند در چین نایب قهرمان شوند، کار بزرگی انجام دادند و ما به اهداف خود دست پیدا کردیم.

رضایی در خاتمه همچنین درباره شانس احراز پست دبیر کلی کنفدراسیون والیبال معلولان آسیا برای دومین بار اعلام کرد: انتخابات رییس، دبیرکل و مدیر مسابقات کنفدراسیون والیبال معلولان آسیا همزمان با برگزاری مسابقات آسیا - اقیانوسیه دهم تیر در چین برگزار می گردد که من برای دومین بار برای دبیرکلی کاندیدا شدم. امیدوارم برای دومین بار بتوانم به این کرسی دست پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 531

به "رضایی: به دنبال کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی اندونزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: به دنبال کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی اندونزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید