روسیه توانمندی دفع هرگونه حمله پهپادی دشمنان را دارد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در جمع مقامات دفاعی این کشور در سخنانی گفت که مسکو قادر است هرگونه حمله پهپادی دشمنان را دفع کند.

روسیه توانمندی دفع هرگونه حمله پهپادی دشمنان را دارد

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس جمهور روسیه در این خصوص گفت: ارتش روسیه می تواند به طور موثری هرگونه حمله با هواپیماهای بدون سرنشین دشمن را دفع کند. ما آموخته ایم که حملات هواپیماهای بدون سرنشین را دفع کنیم و این کار را کاملاً مؤثر انجام می دهیم.

ولادیمیر پوتین در این باره ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که پهپاد ها چگونه در درگیری های مسلحانه چند سال گذشته ارزش خود را ثابت نموده اند، چقدر موثر هستند و چقدر می توانند برای ما خطرناک باشد.

این در حالیست که وی دیروز نیز در سخنانی اعلام نموده بود: استقرار موشک های میان بُرد آمریکا در اروپا یک خطر و تهدید بزرگی برای ما است. سامانه های دفاع هوایی ارتقاء یافته روسیه قادر به شناسایی و نابودی موشک های ابرفرا صوت و بالستیک از همه نوع خواهند بود. بر اساس برنامه تسلیحاتی دولتی، 25 سامانه موشکی ضدهوایی اس-400 و بیش از 70 جنگنده مدرن در 4 سال گذشته تحویل داده شد و بیش از 20 سامانه اس-300 و 90 هواپیما هم ارتقا یافته است. مسکو به شکل مناسبی به کوشش کشورهای خارجی که برابری راهبردی را نقض می نمایند، پاسخ می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1846

به "روسیه توانمندی دفع هرگونه حمله پهپادی دشمنان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه توانمندی دفع هرگونه حمله پهپادی دشمنان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید