رکورد انتصاب در باشگاه استقلال شکست!

به گزارش مجله تانی بای، احکامی که امیرحسین فتحی به شکل سریالی برای پیشکسوت های استقلال صادر می نماید برای چیست؟ بعضی ها اکنون در باشگاه استقلال چند شغل دارند. این انتصاب ها نمایش است یا هدفی پشت آن خوابیده؟

رکورد انتصاب در باشگاه استقلال شکست!

به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین فتحی را باید رکوردار انتصابات در باشگاه استقلال نامید. او تا به امروز به افراد زیادی که غالبا از پیشکسوت های باشگاه استقلال محسوب می شوند حکم داده. حتی برخی افراد هم هستند که در دو حوزه از فتحی حکم گرفته اند. نمونه اش پرویز مظلومی که هم عضو کمیته فنی است و هم یکی از اعضای آموزشگاه باشگاه استقلال. یا اصغر حاجیلو که هم سرپرستی استقلال را به عهده دارد و یکی از اعضای کمیته انضباطی باشگاه استقلال محسوب می گردد. تعداد مشاوران فتحی هم در باشگاه استقلال خیلی زیاد است. علی جباری به تازگی حکم مشاور عالی سرپرست باشگاه استقلال را گرفته در حالی که پیش از این از نصرالله عبدالهی به عنوان مشاور عالی باشگاه یاد می شد. البته حکمی که به تازگی برای قراب صادرگردیده؛ تحت عنوان رئیس شواری فنی هم درنوع خود جالب توجه است و معین نیست که فتحی چگونه می خواهد این همه شغلی که در باشگاه استقلال ایجاد نموده و بسیاری از آن ها در محتوای کاری با هم شباهت دارند را از یکدیگر تفکیک کند. اعضای کمیته فنی استقلال را هم ببینید: مظلومی، فریبا، نامجومطلق، مجید رضایی، روانخواه. طبق احکام سریالی که فتحی صادر نموده قراب رئیس این کمیته است! درعین حال علی جباری و نصرالله عبدالهی مشاور عالی او محسوب می شوند و معین نیست که فتحی در نهایت نظر کمیته فنی را ملاک تصمیم گیری قرار می دهد یا به خروجی نشست هایی که در کمیته فنی با حضور اعضایی که نام شان برده شد، استناد می نماید؟

فتحی برای آموزشگاه استقلال هم یک تیم مدیریتی برگزیده. تیمی که عبارتند از: علی جباری، نصرالله عبدالهی، جواد قراب، اصغرحاجیلو، پرویزمظلومی، هادی مباشری، خطیر، سعیدی، عبدیان و حتی امین نوروزی. شگفت انگیز که دبیری این گروه را محمد مومنی بر عهده دارد و قرار گردیده یک نفر هم در آینده رئیس این تیم باشد. انتصاب ها در آموزشگاه استقلال را درحالی شاهدیم که برخی از این افراد باید در حوزه کمیته فنی هم فعالیت نمایند. مثلا مظلومی که عضو شورای آموزشگاه است و هم عضو کمیته فنی! همه این انتصاب ها به کنار. فتحی وقتی وارد باشگاه استقلال شد برای خودش معاون ورزشی و معاونت نقل و انتقالات هم برگزید. درعین حال استقلال یک کمیته دو نفره اقتصادی هم با حضور عبدیان و سعیدی دارد. هادی نراقی، غلامرضا رفیعی، اصغرحاجیلو، هادی مباشری و خطیر عضویت در کمیته انضباطی باشگاه استقلال را هم به عهده دارند. گیج نماینده نیست؟! این همه پست در باشگاه استقلال برای چیست؟ این را هم در نظر بگیرید که استقلال اعضای هیات مدیره هم دارد و تصمیم ها باید از فیلتر آن ها هم عبور کند.

البته اگر تصمیمی باقی مانده باشد. باشگاهی که پیش از این انتصاب ها بازیکنان و مربیانش را جذب نموده و بودجه اش هم معین گردیده احتیاج چندانی به نظرات این شورا ها وکمیته ها نخواهد داشت. حتی مربیان تیم های آموزشگاه هم خیلی پیش تر از این ها انتخاب گردیده اند ومشخض نیست شواری عریض و طویل آموزشگاه به چه کار باشگاه استقلال می آیند!

10-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 6

به "رکورد انتصاب در باشگاه استقلال شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد انتصاب در باشگاه استقلال شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید