با برترین هتل های تکسیم استانبول آشنا شوید

به گزارش مجله تانی بای، در این مطلب، به معرفی هتل تی کی تکسیم استانبول، یکی از برترین هتل های این میدان می پردازیم و علاوه بر آن، چند مورد از هتل هایی که اقامت در آن ها متقاضیان بیشتری دارد را معرفی خواهیم کرد.

با برترین هتل های تکسیم استانبول آشنا شوید

تکسیم یکی از منطقه ها استانبول است که بسیاری از مسافران برای دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و رستورا ن های این شهر، هتل های آن را برای اقامت انتخاب می نمایند. این منطقه که یکی از برترین منطقه ها استانبول نیز محسوب می گردد، هتل های زیادی در انواع 3، 4 و 5 ستاره دارد که بسته به بودجه خود می توانید هرکدام از آن ها را انتخاب کنید. در این مطلب، به معرفی هتل تی کی تکسیم استانبول، یکی از برترین هتل های این میدان می پردازیم و علاوه بر آن، چند مورد از هتل هایی که اقامت در آن ها متقاضیان بیشتری دارد را معرفی خواهیم کرد.

هتل تی کی تکسیم استانبول

یکی از هتل های خوب در منطقه تکسیم استانبول، هتل تی کی تکسیم است. این هتل جزو برترین هتل های مرکز شهر محسوب می گردد و تنها چند دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد. این موضوع یکی از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود تا بتوانید با صرف هزینه کم، از هتل به مکان های گردشگری استانبول بروید یا بعد از گردش در شهر خود را به هتل برسانید. این هتل با جاذبه های گردشگری استانبول هم فاصله چندانی ندارد و با اقامت در آن می توانید از جاذبه هایی که در میدان تکسیم، خیابان استقلال و... واقع شده است، تماشا کنید. یکی از مهم ترین جاذبه های استانبول که در نزدیکی این هتل واقع شده است، برج گالاتا است.

علاوه بر فاصله کم با جاذبه های گردشگری، هتل تی کی تکسیم به رستوران های معروف میدان تکسیم هم بسیار نزدیک است و بعد از بازدید از جاذبه ها می توانید وعده غذایی خود را در این رستوران ها صرف کنید. هتل تی کی تکسیم فاصله چندانی با مراکز خرید استانبول نیز ندارد و اگر اهل خرید کردن باشید، به راحتی می توانید از این امتیاز هتل بهره ببرید. این هتل 4 ستاره است و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل اکسیدنتال تکسیم

از دیگر هتل های استانبول در میدان تکسیم که برای اقامت در این منطقه گزینه مناسبی محسوب می گردد، هتل اکسیدنتال تکسیم را می توان نام برد. این هتل یکی از برترین هتل های تکسیم در این منطقه است که به علت فاصله نزدیک با جاذبه های گردشگری، رستوران ها و مراکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران واقع شده است. از امتیازات این هتل می توان به امکان همراهی حیوانات خانگی اشاره نمود که برای سرپرستان حیوانات خانگی یک مزیت مهم محسوب می گردد.

اتاق های این هتل از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. علاوه بر اتاق ها، امکانات عمومی هتل نیز برای اقامتی راحت و به یادماندنی مناسب به شمار می رود. این هتل دارای رستوران و کافی شاپ نیز است و امکانات رفاهی کاملی مانند سالن ورزشی و استخر نیز در خود دارد.

هتل نیپون

از دیگر هتل های مدرن و شیکی که در میدان تکسیم استانبول واقع شده است و مسافرانی که به اقامت در این منطقه علاقه دارند، می توانند آن را رزرو نمایند، می توان به هتل نیپون اشاره نمود. این هتل مدرن از طراحی مینیمافهرستی ژاپن الهام گرفته است و جزو هتل های مالی این منطقه محسوب می گردد. از امتیازات این هتل مانند دیگر هتل های منطقه تکسیم می توان به فاصله اندک تا جاذبه های گردشگری و مرکز شهر اشاره نمود. علاوه بر آن، در خود هتل نیز امکانات فراوانی وجود دارد که مزیت اقامت در آن را دوچندان می نمایند.

ازجمله امکانات هتل نیپون می توان به سالن تناسب اندام، رستوران روباز که انواع غذاهای محلی و بین المللی در آن سرو می گردد، کافی شاپ و... اشاره نمود. به جز امکانات عمومی، اتاق های هتل نیز مجهز هستند و تمام امکاناتی که برای اقامت راحت مسافران به آ ن ها احتیاج است را در خود دارند.

هتل آرتیسان ام گالری

یکی دیگر از هتل های خوب در منطقه تکسیم که دسترسی مناسبی به بخش های مختلف این منطقه دارد، هتل آرتیسان ام گالری استانبول است. این هتل که جزو هتل های لوکس منطقه محسوب می گردد از خدماتی مانند پذیرش 24ساعته، حمام های اختصاصی در هر اتاق، اینترنت رایگان و... برخوردار است. به گفته مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، هتل آرتیسان یکی از برترین هتل ها از نظر امکانات رفاهی است.

این هتل دارای پرسنلی کارآزموده و مجرب است که تمام احتیاجهای مسافران برای اقامتی راحت را در لحظه رفع می نمایند و به مسائل آن ها در طول اقامت نیز رسیدگی می نمایند. هتل آرتیسان رستوران و کافی شاپ نیز دارد؛ بنابراین، اگر قصد خروج از هتل برای سرو غذا را نداشته باشید، امکان استفاده از این خدمات هتل برای شما وجود دارد.

هتل تایتانیک سیتی

یکی دیگر از هتل های خاص در منطقه تکسیم که با 4 ستاره، جزو هتل های لوکس منطقه محسوب می گردد و امکانات و خدمات خوبی برای اقامت دارد، هتل تایتانیک سیتی است. این هتل تنها چند دقیقه با خیابان های اصلی منتهی به میدان تکسیم فاصله دارد و یکی از برترین هتل ها برای اقامت در این منطقه به شمار می آید.

ازجمله امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ و استخر سرپوشیده اشاره نمود. به علاوه، در این هتل امکاناتی مانند اینترنت رایگان در کل ساختمان نیز به مسافران تعلق می گیرد تا تجربه بهتری از اقامت در آن داشته باشند. این هتل نیز جزو هتل هایی است که با اقامت در آن می توانید به جاذبه های گردشگری تکسیم، دسترسی راحتی داشته باشید.

رزرو راحت و سریع هتل های استانبول با فلای تودی

اگر در پی رزرو هتل های استانبول هستید و یکی از منطقه ها خاص این شهر مدنظر شما است، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. در این وب سایت بعد از انتخاب منطقه، فهرست کاملی از هتل های آن را مشاهده خواهید کرد. رزرو هتل استانبول در فلای تودی تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر است و این مزیت را دارد که تمام ویژگی ها و امکانات هتل به طور دقیق برای شما معین می شوند. در فلای تودی رزرو تمام هتل های شهر استانبول از هتل تی کی تکسیم استانبول گرفته تا دیگر هتل های 5-3 ستاره امکان پذیر است. علاوه بر رزرو هتل، برای خرید بلیط تهران استانبول هم می توانید از خدمات فلای تودی بهره ببرید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2279

به "با برترین هتل های تکسیم استانبول آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین هتل های تکسیم استانبول آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید