ساب ردیت بازی هیلو اینفینیت به خاطر فضای مسموم موقتا بسته شد

به گزارش مجله تانی بای، بر اساس گفته های مدیران، ساب ردیت بازی هیلو به خاطر فضای مسموم به وجود آمده که از کنترل خارج شده است، به صورت موقت بسته شده است. این اتفاق پس از آن افتاد که برایان جرارد، مدیر روابط عمومی 343، پستی پرشور درباره شرایط بازی Halo Infinite نوشت و خواستار گفتمان مدنی درباره این بازی شد.

ساب ردیت بازی هیلو اینفینیت به خاطر فضای مسموم موقتا بسته شد

مدیران این ساب ردیت در این رابطه بیان کردند: این فضای مسمومی که در ساب ردیت از هر دو طرف ایجاد شده، باعث شده است که افراد نتوانند بحث های مدنی داشته باشند، این همان چیزی است که تیم مدیریت بدون توجه به نظر برای آن تلاش می کند. بعضی از کاربران در ساب ردیت بازی به افشای اطلاعات حقیقی افراد پرداخته یا بدتر از آن افراد را تهدید به مرگ کرده اند. ما به طور موقت ساب ردیت بازی را در حالت قفل قرار می دهیم تا مردم بتوانند کمی آرام تر شوند و بتوانیم دکمه تنظیم مجدد را قبل از راه اندازی دوباره فشار دهیم. در نهایت این فقط یک بازی ویدیویی است و این سطح از خشونت بی علت است. تعطیلات آخر هفته را خوش بگذرانید، ما دوشنبه آن را بازگشایی می کنیم.

برایان جرارد در یک پست طولانی در ردیت گفت که او از بعضی از گلایه ها و ناامیدی های طرفداران هیلو اینفینیت آگاه و با آن موافق است. با این حال، او با شیوه ای که بعضی از طرفداران نظرات خود را بیان کرده اند، موافق نیست. او می گوید: من را یک شیاد، دروغگو، سخنگوی شرکت یا هر چه می خواهید صدا کنید اما من هرگز به جامعه طرفداران بازی دروغ نگفته ام و نخواهم گفت و من نمی گویم که 343 نفر یک قربانی است؛ این روایتی است که بعضی از افراد در اینجا انتخاب کرده اند که آن را قبول کنند. این وظیفه من است که به اینجا بیایم، به حرف شما گوش دهم، با صراحت آن را بپذیرم تا اطمینان حاصل کنیم که به صورت داخلی از بازیکنان دفاع می کنیم. ما این کار را صرف نظر از مثبت یا منفی بودن نظر آن ها انجام می دهیم و همیشه این کار را خواهیم کرد.

بیانیه جرارد پس از این منتشر شد که استودیوی 343 اظهار داشت قصد دارد حالت های دیگری را در آینده و به مرور به بازی هیلو اینفینیت اضافه کند. بازیکنان خواهان این بودند که حالت Team Slayer را ببیند. اگرچه این حالت ممکن است در آینده اضافه شود اما در حال حاضر در دسترس نیست. جرارد درباره این موضوع می گوید: ما هنوز در حال بحث درباره این امکان هستیم. بله، این موضوع کاملا مهمی است که تیم سازنده از آن آگاه است. ما دوست داریم حالت ها و تجربیاتی را در بازی داشته باشیم که بتواند انتظارات بازیکنان را در مقابل وضعیتی که امروز در آن قرار داریم، برآورده کند. من فکر نمی کنم کسی در استودیو 343 فکر کند نداشتن حالت Team Slayer یک ایده خوب است.

او در ادامه صحبت هایش می گوید: ما در استودیو افرادی را داشته ایم که برای سال های زیاد به سختی تلاش کرده اند تا بهترین بازی هیلو را در شرایطی بسیار چالش برانگیز ارائه دهند اما من سعی می کنم حداقل توضیحی را برای علاقه مندان ارائه دهم.

او توضیح می دهد که تعداد حالت های هیلو اینفینیت در زمان عرضه همیشه قرا بود رویکردی اندازه گیری شده داشته باشد. او اشاره می کند که آن ها در حال حاضر از نظر رابط کاربری محدودیت هایی دارند که برای تعداد حالت های بازی برای آن ها مشکل ایجاد می کند. همچنین سیستم های پیچیده ارتقا و رشد در بازی هم که با انتقاداتی روبرو شده بود، در این موضوع دخیل بوده است. او اشاره می کند که برنامه های تیم سازندگان بازی برای حالت Slayer بزرگ تر از چیزی است که به عنوان یک راه حل موقت مناسب باشد. او می گوید که عاشق بسکمک از ایده های در نظر گرفته شده و حالت های مختلفی است که در حال حاضر سازندگان روی آن کار می کنند.

این توسعه دهنده ادامه داد که استودیو 343 اکنون به این فکر می کند که آیا امکان اضافه کردن یک بخش Team Slayer اولیه و با امکانات کمتر راه اندازی کند تا فرصت داشته باشد بعدا بخش Team Slayer بزرگ تر و کامل تری را منتشر کند. با این حال، ممکن است به دلایل مختلف این موضوع امکان پذیر نباشد.

همچنین برایان جرارد اشاره کرد که نگرانی بعضی از طرفداران درباره بخش چندنفره این بازی را شنیده است که اذعان داشتند که شاید این اثر در ادامه با شیوه تجاری رایگان برای بازی کردن (free-to-play) و تمرکز روی پرداخت های درون برنامه ای وفق پیدا کند. او درباره این نگرانی می گوید: من می دانم که این نگرانی به چه علت وجود دارد به خصوص وقتی درباره یک سری بازی با میراثی 20 ساله صحبت می کنیم. شیوه تجاری رایگان برای بازی کردن کمک بزرگی به رشد پایه بازیکنان کرده است و ما شاهد حضور تعداد زیادی از بازیکنان نو برای اولین بار در تاریخ بوده ایم اما این یک تجارت است؛ سرورهایی که روی آن ها بازی می کنید، برای فعال بودن نیازمند هزینه هستند. استودیویی که بازی را توسعه و نگهداری می کند به هزینه نیاز دارد. بتل پس و سفارشی سازی پریمیوم مدل (تجاری) امروزی این بازی است. اضافه شدن چیزهای ظاهری یا بتل پس ها هیچ ارتباطی با چیزی مثل حالت های نو برای بخش چندنفره ندارد. چنین محتواهایی سال ها پیش ایجاد شده است، و به جای حالت های نو دیگر انجام نشده است. آیا این یک اولویت بوده که اطمینان پیدا کنیم که این بازی در واقع می تواند درآمدزایی کند؟ البته.

به صورت خلاصه، جرارد می گوید که بازیکنان باید بدانند که استودیو 343 تمام تلاش خود را برای بهبود Halo Infinite در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد: اگر امروز بخش های فعلی بازی انتظارات شما را برآورده نمی کند، متأسفم که ناامید شده اید. من مطمئن هستم که این بازی همچنان بهتر و بهتر خواهد شد و همه این مسائل قابل حل هستند. مطمئنا ما مسائلی داریم، اما من واقعا به پایه ای که تیم سازنده توانسته ارائه دهد، افتخار می کنم.

او در نهایت از همه خواست که گفت وگوهای در شرایط مدنی و بهتری انجام شود: هر کسی حق دارد نظر خود را داشته باشد. این حق شماست که این اثر را بازی کنید یا بازی نکنید. من ترجیح می دهم افرادی را داشته باشم که آن قدر پرشور باشند که بر سر ما فریاد بزنند تا اینکه هیچ کس اصلا به اثری که خلق کرده ایم، اهمیتی ندهد اما من فقط از مردم می خواهم که لطفا کمی آرامش خود را حفظ کنند و این نکته را متوجه بشوند که انسان هایی پشت این ماجرا هستند که سال ها از زندگی خود را صرف تلاش برای خلق بازی و ارائه بهترین تجربه ها کرده اند. به همین علت در قضاوت عجله نکنید یا تصور نکنید که شما همه چیز را به کشف کرده اید

هیلو اینفینیت مدتی است که منتشر شده و پس از حواشی سال گذشته توانست شروع بسیار خوبی را نشان دهد و نظر منتقدان را هم جلب کرد. با این حال، به نظر می رسد برای وجود مسائل جزئی در بازی یا نبود بعضی از حالت هایی که انتظار می رفت در زمان عرضه در بازی وجود داشته باشند، در ساب ردیت بازی غوغای فراوانی ایجاد شد که همان طور که در ابتدا اشاره شد، نتایج بد و زننده ای را به همراه داشت. شاید بهتر باشد اکنون که استودیو 343 توانسته بعد از یک سال تأخیر و بعد از همه حواشی سال قبل بازی اصلی را به خوبی تحویل مخاطبان دهد، شاید شایسته تحسین بیشتری باشد. البته این اولین باری نیست که ساب ردیت یک بازی ویدیویی با چنین سناریو تلخی روبرو می شود. هیلو اینفینیت توانسته پیروز ظاهر شود اما حتی اگر چنین هم نمی بود، نباید فراموش کرد که این فقط یک بازی ویدیویی است و هیچ گاه این توجیه پذیر نیست که به خاطر آن اشخاص حقیقی را تهدید به مرگ کرد.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2015

به "ساب ردیت بازی هیلو اینفینیت به خاطر فضای مسموم موقتا بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساب ردیت بازی هیلو اینفینیت به خاطر فضای مسموم موقتا بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید