ساماندهی به شرایط شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، احمد جمشیدیان شنبه شب در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش های سرمربی های قبلی شهرداری آستارا برای کسب موفقیت شهرداری آستارا، اظهار کرد: بعد از برگزاری جلساتی و با توجه شناخت نسبی از بازیکنان و باشگاه شهرداری آستارا مسئولیت هدایت این تیم را پذیرفتم.

ساماندهی به شرایط شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است

وی با اشاره به اینکه متأسفانه تیم بیش از 20 روز در نیم فصل دور از تمرین گروهی بوده و چهار شکست پیاپی شرایط را سخت کرده است، اضافه کرد: شرایط بدنی تیم بهتر شده اما نیاز به زمان و حوصله دارد تا به شرایط مد نظر ما نزدیک شود.

سرمربی شهرداری آستارا با تاکید بر اینکه فاصله این تیم با صدر و انتهای جدول برابر است و باید واقع بین باشیم، اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه ابتدا خارج شدن از شرایط موجود خواهد بود و سپس راستا را برای کسب بهترین نتایج طی می کنیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین مأموریت من سر و سامان دادن به تیمی خواهد بود که هفته ها از کسب نتایج مطلوب و شرایط ایده آل دور است، ادامه داد: در مجموع تیم خوبی داریم و در شرایط بد باید تلاش کنیم به شرایط خوب گذشته برگردیم.

جمشیدیان با اشاره به اینکه لیست تیم در ابتدای فصل پر شده و ما عملاً حدود 20 بازیکن در اختیار داریم و متأسفانه لیست زیر 23 سال ها و امید باشگاه هیچ کمکی نمی تواند به ما بکند، گفت: تمرینات نیم فصل را از دست داده ایم و در جابجایی نیم فصل ضعیف ترین باشگاه لیگ بودیم.

وی، شرح داد: الان زمان برگشتن به قبل نیست و نه چهار شکست پیاپی و نه صدرنشینی نیم فصل هیچکدام کمکی به ما نمی کند و فقط باید به آینده نگاه کرد و تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با اشاره به مصاف این تیم با تیم استقلال ملاثانی خوزستان در هفته بیست و دوم در اهواز، اضافه کرد: این تیم سخت کوش و پر انرژی است و بازیکنان باکیفیتی دارد و مطمئناً دیداری جذاب خواهیم داشت.

جمشیدیان، شرح داد: هدایت این تیم به صورت امانتی در اختیار من و همکارانم است و تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1584

به "ساماندهی به شرایط شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی به شرایط شهرداری آستارا مهم ترین مأموریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید