سریال لست آو آس برای فصل دوم تمدید شد

به گزارش مجله تانی بای، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سریال اقتباسی لست آو آس محصول شبکه اچ بی او به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال لست آو آس برای فصل دوم تمدید شد

این سریال که با پخش تنها دو قسمت تا به امروز پیروز شده تا حسابی دل بینندگان را بدست بیاورد، بر اساس بازی تحسین شده ای به همین نام است. حال پس از پیروزیت بی چون و چرای دو قسمت اول سریال که باعث افزایش فروش بازی نیز شده، وارنر مدیا به وسیله بیانیه ای مطبوعاتی ساخت فصل دوم آن را تایید نموده است. این خبر در پی گزارش افزایش چشمگیر بیش از یک میلیون بیننده از قسمت اول تا دوم آن منتشر شد. افزایشی که در سریال های درام این شبکه بی سابقه بود.

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، تهیه کننده اجرایی سریال که خالق سری بازی های لست آو آس نیز محسوب می گردد، در خصوص استقبال از سریال می گوید:

کریگ مازین که پیش از این کارگردانی مینی سریال پیروز چرنوبیل را بر عهده داشت، بیان نموده که از نیل دراکمن، بینندگان و اچ بی او سپاسگزار است. لازم به ذکر است که مازین و دراکمن فیلمنامه قسمت اول سریال یعنی When Youre Lost in the Dark را با هم نوشتند که مازین آن را کارگردانی کرد. از طرفی دراکمن اولین کارگردانی لایو اکشن خود را با قسمت دوم سریال با عنوان Infected تجربه کرد.

با این حال سوال اصلی در خصوص فصل دوم این است که آیا به طور مستقیم بازی دوم این مجموعه را اقتباس خواهد نمود یا اینکه قبل از رسیدن به آن نقطه، مسیر متفاوتی را در پیش خواهد گرفت. بدون شک لست آو آس 2 بازی فوق العاده ای بود، اما با واکنش های متفاوتی از سوی بینندگان روبرو شد و باید دید که مازین و دراکمن چه تصمیمی برای آن خواهند گرفت. در حال حاضر تنها چیزی که در خصوص فصل دوم می دانیم، این است که تنها بخشی از بازی دوم را پوشش خواهد داد و احتمالا شاهد فصل سوم سریال نیز خواهیم بود.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2168

به "سریال لست آو آس برای فصل دوم تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال لست آو آس برای فصل دوم تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید