سفر با کشتی کروز را به سلامتی به سر کنید

به گزارش مجله تانی بای، رعایت نکات بهداشتی عمومی همواره باعث میشود ما از برخی خطرات در امان باشیم اما در کشتی کروز که یک محیط بسته بر روی اقیانوس است، بهتر کمی بیشتر دقت کنید.

سفر با کشتی کروز را به سلامتی به سر کنید

گردش و سیاحت نباید باعث گردد که شما از سلامت خود غافل شوید.

در واقع اگر از گردش خودتان به عنوان فرصتی برای صرف وقت در باشگاه ورزشی بهره ببرید، دست به گردش های فعال ساحلی بزنید و در خصوص غذا خوردن هم تصمیمات هوشمندانه ای بگیرید، واقعاً می توانید در طی سفرتان، وزن کم کنید! با توجه به اینکه امروزه در باشگاه های ورزشی، اسپاها (spa) و رستوران های کشتی کروز یا گردشی (و البته در خود بندرگاه ها)، به بخش سلامت توجه ویژه ای می گردد، اکنون دریافت تصمیم های هوشمندانه در مورد یک گردش سالم، از هر زمان دیگری ساده تر است.

در سالن های غذا خوری، غذاهای سالم تری هم پیدا می شوند.

خطوط کروز در سالن های غذا خوری، با عرضه غذاهای گیاهی، تماماً گیاهی، کم چرب، بدون گلوتن، و بدون قند، به درخواست های فزاینده مشتریان مبنی بر گزینه های غذایی سالم تر، پاسخ مثبت داده اند. برخی از خطوط منوهای جداگانه ای دارند و دیگر خطوط هم در هر وعده غذایی روی غذاهایی که سرو می نمایند، علامت می گذارند. در هر حالت، نتیجه این است که نسبت به قبل، در خوردنی ها و آشامیدنی ها تنوع بسیار بیشتری دیده می گردد. افزون بر این، همیشه می توان درخواست غذای مطابق با منوی معمولی و بدون سس سنگین یا مخلفات پرکالری را هم داشت. در خطوط لوکس همچون Seabourn و Silversea (که هردوی آنها به درخواست های ویژه هم رسیدگی می نمایند)، می توانید از قبل سفارش هایی نیز برای غذاهای سالم مدنظر خودتان داشته باشید.

دنبال رستوران هایی با حال و هوای سالم بگردید.

خط Celebrity Cruises، نخستین خطی بود که درست در خارج از محوطه اسپا و در استخر عرشه کشتی های کلاس Solstice، یک کافه اسپا راه اندازی کرد. در این کافه، برای صبحانه و ناهار می توانید غذاهای سالمی پیدا کنید. این کافه به روی همگان باز است و شامل غذای رایگان و البته دیگر خوراکی ها (برای نمونه، بستنی های ماستی) نیز هست که هزینه اضافی در بر دارند. خط سلبریتی همچنین در کابین های اسپا و در رستوران Blu، به مسافران دسترسی انحصاری به صبحانه، ناهار و شام می دهد که غذاهای سالم و اختصاصی هستند و هزینه آنها با اسپا محاسبه می گردد (در هنگام صبحانه، منتظر میز صبحانه انگلیسی متشکل از جو دوسر بو داده و سیب و کشمش و غیره باشید).

در کابین اسپا نیستید؟ حتی فکر رزرو کردن یک میز در آنجا را هم از سرتان بیرون کنید! البته با اینکه سیاست بسیار سختگیرانه ای دارند، ولی یک استثناء هم دیده می گردد: اگر جای اضافی وجود داشته باشد، مسافران کلاس سوییت، می توانند در Blu شام میل نمایند. علاوه بر این، کشتی های Costa Cruises مرکز رستوران Samsara (رستوران ایتالیایی با منوی اسپا) هستند. اگر برای سفرتان از طرح اسپا بهره مند می شوید، می توانید صبحانه، ناهار و شام رایگان هم میل کنید؛ در حالی که دیگر مسافران تنها به شام دسترسی دارند و باید هزینه بیشتری هم پرداخت نمایند.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 42

به "سفر با کشتی کروز را به سلامتی به سر کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با کشتی کروز را به سلامتی به سر کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کشتی کروز را به سلامتی به سر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید