سهند کی به بازار می آید؟، قیمت محصول تازه سایپا چقدر است؟

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین تابع جماعت، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه سایپا بیان کرد: پس از نام گذاری محصول کراس نو سایپا به نام اطلس، خودرو سدان نو سایپا نیز با نام سهند به فراوری انبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.

سهند کی به بازار می آید؟، قیمت محصول تازه سایپا چقدر است؟

او اضافه نمود: دیگر محصول نو سایپا خودرو وانت پیکاپ نو شهری است که با نام تجاری سپهر، فراوری و به بازار عرضه می گردد.

قیمت خودرو سهند سایپا چقدر است؟

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به خبرنگاران درباره قیمت حدودی خودرو سهند سایپا به خبرنگاران گفت: بر اساس پلتفرم و مشخصاتی که در این خودرو به کار رفته است بعید است که قیمت این خودرو در از حدود 350 تا 400 میلیون تومان پایین تر باشد.

این فعال صنفی، درباره این خودرو شرح داد: طرح این خودرو در سال 95 طراحی شد. این خودرو بر اساس پیش بینی ها برای عرضه در سال 97 با قیمت 75 میلیون تومان اعلام شده بود که در سال 1401 که زمان احتمالی عرضه آن است حدود قیمتی 400 میلیون تومان را خواهد داشت.

او شرح داد: با توجه به شرایط و نزدیکی به انتها سال 1400، بعید است این خودرو زودتر از بهار سال آینده (1401) در بازار عرضه گردد.

پیکاپ نو شهری سایپا سپهر نام گذاری شد

تابع جماعت، دبیر کمیته نام گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا بعلاوه با یادآوری برنامه عرضه محصولات شاهین و آریا اتوماتیک، توضیح داد: شاهین اتوماتیک و آریا اتوماتیک به جعبه دنده CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مجهز شده و هر دو محصول با لوگوی CVT به عنوان نماد گیربکس به کار رفته در آن ها فراوری و به بازار عرضه خواهند شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عرضه تیپ نوی از ساینا و کوییک فیس لیفت شده سایپا اشاره نمود و اضافه نمود: دو محصول ساینا و کوییک G که پیش از این با موتور M15 فراوری می شد به موتور نو ارتقاء یافته M15GSI نیز مجهز شده و تیپ آن با GX به بازار خودروی کشور معرفی خواهد شد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1943

به "سهند کی به بازار می آید؟، قیمت محصول تازه سایپا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهند کی به بازار می آید؟، قیمت محصول تازه سایپا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید