سولسشایر: ناراحتم، چون می توانستیم بازی را ببریم، کاوانی هنوز به بازی در انگلیس عادت نکرده است

به گزارش مجله تانی بای، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از نتیجه بازی شاگردانش در خانه تیم لسترسیتی ناراضی است چرا که تیمش را لایق کسب پیروزی در این بازی می داند.

سولسشایر: ناراحتم، چون می توانستیم بازی را ببریم، کاوانی هنوز به بازی در انگلیس عادت نکرده است

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از تساوی 2-2 امروز (شنبه) تیمش مقابل لسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، به خبرنگاران گفت: بدون شک من از اینکه بازی را نبردیم، ناراحت هستم. کلی موقعیت داشتیم و می توانستیم پیروزی مان را مسجل کنیم اما لسترسیتی تیم خطرناکی است. تساوی بهترین نتیجه نیست اما بدترین نتیجه هم نیست به خصوص مقابل تیمی که ما مقابلش بازی کردیم.

گل نخست منچستری ها که گل نخست بازی بود توسط مارکوس رشفورد و پس از هدر رفتن یک موقعیت مسلم گلزنی توسط او رقم خورد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره عملکرد مهاجم انگلیسی تیمش گفت: گل مارکوس گل خوبی بود. او می داند که همواره موقعیت اول بهترین موقعیت است. طوری ضربه سر زد که انگار قبل از اینکه توپ به او برسد جهتی که می خواست آن را بفرستد، مشخص نموده بود. یکی از آن گل های زیبا بود.

سولسشایر سه شنبه شب باید مردانش را در دیداری خانگی به مصاف ولورهمپتون بفرستد و او معتقد است که برخورداری از یک روز فرصت بیشتر برای استراحت قبل از آن بازی می تواند به نفع تیم او باشد.

او گفت: ما سه روز دیگر باید بازی کنیم و یک روز بیشتر فرصت ریکاوری داریم که باید از آن به شیوه ای منطقی و عاقلانه استفاده کنیم.

ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و خیلی زود هم پاس گل دوم تیمش را داد. با این حال سولسشایر معتقد است که هنوز وقت حضور مهاجم 33 ساله تیمش درترکیب اصلی نیست.

سرمربی شیاطین سرخ تأکید کرد: کاوانی مدتی به خاطر مصدومیت از میادین دور بوده است، ضمن اینکه او در اواسط هفته قبل هم یک به طور کامل در بازی سخت و فیزیکی مقابل اورتون حضور داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که او را روی نیمکت بنشانیم و او نیز بلافاصله پس از وروش به میدان تأثیرگذار بود. با این وجود کمی طول خواهد کشید تا او به سبک بازی در انگلیس عادت کند.

سولسشایر در نهایت درباره مصدومیت ویکتور لیندلف مدافع سوئدی من یونایتد که در این بازی مجبور به ترک میدان شد صحبت کرد و به طور غیرمستقیم به امکان انجام عمل جراحی روی این بازیکن برای مداوی مصدومیتش اشاره داشت. سولسشایر گفت: لیندلف از ناحیه کمر مشکل دارد و مدتی هست که درگیر این موضوع است. بنابراین شاید لازم باشد کاری برای درمانش انجام گردد. ببینیم چه می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1374

به "سولسشایر: ناراحتم، چون می توانستیم بازی را ببریم، کاوانی هنوز به بازی در انگلیس عادت نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: ناراحتم، چون می توانستیم بازی را ببریم، کاوانی هنوز به بازی در انگلیس عادت نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید