سپاهان شهر احتیاج به توسعه پایگاه های فرهنگی دارد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، احمد شریعتی امروز در ملاقات با اعضای کمیته نظارتی منطقه جنوبی شهر اصفهان و امام آدینه سپاهان شهر با اشاره به جمعیت بالای 50 هزار نفری سپاهان شهر گفت: اساس، زیر بنا و ساختی که در این شهر اجرا شده براساس احتیاج ها و زیر ساخت های خدماتی اعم از مسجد، مدرسه، خدمات درمانی بوده و معماری مورد استفاده در ساخت و ساز های سپاهان شهر در کشور بی نظیر است.

سپاهان شهر احتیاج به توسعه پایگاه های فرهنگی دارد

وی اضافه نمود: جمعیت سپاهان شهر رو به افزایش است و سپاهان شهر با توجه به افزایش جمعیت و سرانه جمعیتی آن به توسعه مسائل فرهنگی و ایجاد پایگاه هایی مانند مساجد احتیاج دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر در سپاهان شهر سه مسجد فعال بیشتر وجود ندارد، ادامه داد: براساس سرانه جمعیتی سپاهان شهر باید در راستای توسعه مساجد و افزایش خدمات در این منطقه برنامه ریزی گردد.

وی با اشاره به اینکه درخواست هایی در این زمینه به شورا ارسال شده بود و در گذشته نیز زمینی به نام مسجد امیر المومنین کلنگ زنی شده بود و سه قطعه زمین به وسیله شهرداری برای سه مسجد دیگر واگذار شده بود، ابراز داشت: این مهم در روز گذشته به صورت لایحه در صحن علنی شورای شهر قرائت شد.

وی اضافه نمود: این لایحه به کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر و کمیسیون امور مالی، حقوقی و گردشگری شورای شهر ارجاع داده شد تا آنالیز های لازم صورت بگیرد و واگذاری این زمین ها براساس قوانین و مقررات شورای شهر انجام گردد و این مسجد به صورت چند منظوره در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع احداث گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 775

به "سپاهان شهر احتیاج به توسعه پایگاه های فرهنگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان شهر احتیاج به توسعه پایگاه های فرهنگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید