شعبان پور: بازیکنانم تاکنون یک ریال هم نگرفته اند

به گزارش مجله تانی بای، علی شعبان پور ضمن انتقاد از شرایط بغرنج مالی باشگاه سربداران سبزوار گفت: تمام سفرهای باشگاه با اتوبوس انجام می گردد و پیمودن مسیرهای گاها 28 ساعته با اتوبوس، بازیکنان را خسته می نماید.

شعبان پور: بازیکنانم تاکنون یک ریال هم نگرفته اند

به گزارش خبرنگاران، تیم هندبال سربداران سبزوار در ششمین هفته از رقابت های سوپر لیگ هندبال کشور عصر امروز، پنج شنبه از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی خواهد نمود. نفت و گاز گچساران که قهرمانی سال گذشته لیگ برتر هندبال را در کارنامه دارد، در رقابت های سوپر لیگ امسال نتایج درخشانی کسب ننموده و تنها با یک پیروزی برابر هیات هندبال نجف آباد در صندلی ششم لیگ برتر هندبال واقع شده است.

تیم سربداران سبزوار که از تیمی بومی و جوان تشکیل شده، با گذشت 5 هفته و انجام چهار بازی، هم چنان نتوانسته در رقابت های لیگ برتر صاحب پیروزی گردد و هر چهار دیدار خود در این رقابت ها را با شکست پشت سر گذاشته و در جدول لیگ برتر هندبال، با یک بازی بیش تر نسبت به ذوب آهن در رده هشتم قراردارد.

سربداران در آخرین دیدار خود در سوپر لیگ، میزبان فراز بام دهدشت بود که از پس این تیم برنیامد و با نتیجه 29 بر 23 مغلوب گردید. این تیم در هقته ششم سوپر لیگ مقابل نماینده گچساران به میدان خواهد رفت و طرفداران این تیم امیدوارند نخستین پیروزی برای تیم سبزوار ثبت گردد.

علی شعبان پور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دیدار آتی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در ششمین هفته از سوپر لیگ هندبال اظهار کرد: این تیم قهرمان سال گذشته لیگ برتر هندبال بود، اما به دلیل از دست دادن بازیکنانش نتایج خوبی در این دوره از رقابت ها کسب ننموده است. در چهار دیدار گذشته با تیم های خوب و پرمهره ای بازی کردیم و نتوانستیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم، اما از این هفته بازی های سبک تری خواهیم داشت، البته بازیکنان نباید حریفان را دست کم بگیرند.

او اضافه کرد: هندبال ورزش لحظه هاست و اگر در یک لحظه از بازی غفلت کنیم، بازی از اختیارمان خارج خواهد شد. ان شاءالله این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و از قعر جدول فاصله خواهیم گرفت. سایر تیم هایی که در انتهای جدول قرار گرفته اند، تنها یک پیروزی داشته و تفاضل گل پایینی دارند. حتی با یک پیروزی برابر نفت و گاز گچساران علاوه بر ارتقای صندلی مان در جدول، بازیکنان انگیزه مضاعفی برای ادامه دیدارهای سوپر لیگ به دست می آورند.

سرمربی سربداران سبزوار یادآور شد: یپروزی در این دیدار برای تیم مان لازم است. در صورت شکست در این دیدار حمایت طرفداران مان را نیز از دست خواهیم داد. طرفداران از این تیم انتظارات زیادی دارند. هرچند که سربداران از بازیکنان جوانی تشکیل شده است، اما دو سال است از شرایط لیگ برتر دور بوده ایم. قطعا این تیم و این بازیکنان، آینده هندبال سبزوار خواهند بود و تا 6 سال دیگر این بازیکنان در سربداران می درخشند. اگر در امسال نتیجه مطلوبی کسب نکنیم، قطعا در سال آینده با توجه به تجربه ای که بازیکنان در لیگ جاری کسب نموده اند، برای کسب مقام و سکو در سوپر لیگ بازی خواهیم کرد.

شعبان پور درباره شکست تیمش مقابل فراز بام دهدشت در هفته گذشته اظهار داشت: موقعیت های فراوانی را در این دیدار از دست دادیم. هم چنین امیر مسکنی، دروازه بان تیم به دلیل مسائل خانوادگی از تیم جدا شد و تنها با یک دروازه بان به مصاف نماینده دهدشت رفتیم. فراز بام از پنج بازیکن ملی پوش در تیم خود بهره می برد. بهترین بازیکن این تیم دروازبان آن ها بود که توانست پنج پنالتی تیم مان را مهار کند. بی دقتی در شوت های آخر، دلیل اصلی شکست مان مقابل فراز بام دهدشت بود. اگر کمی دقت می کردیم شاید با نتیجه بهتری از میدان خارج می شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط سربداران در نیم فصل تغییری خواهد نمود یا خیر؟ گفت: در نیم فصل دوم، سه بازیکن بومی دیگر به تیم مان اضافه خواهند شد و به ساختار دفاعی تیم تا حدودی یاری خواهدشد. متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر از جذب بازیکن محرومیم. سایر تیم ها با جذب بازیکنان مدنظرشان، تیم خود را تقویت می نمایند، اما در سربداران چنین امکانی وجود ندارد. حتی تاکنون بازیکنانم یک ریال هم دریافت ننموده اند. بازیکنان سربداران شغل شان ورزش است و تنها درآمدشان به وسیله باشگاه باید تامین گردد. بازیکنی که تاکنون رقمی دریافت ننموده است، سرمربی چه کاری برای حل مسائل بازیکنانش می تواند انجام دهد؟ واقعیت این است که با اتوبوس خود را به بازی های خارج از خانه می رسانیم و همین موضوع سبب شده تا بازیکنانم خسته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 56

به "شعبان پور: بازیکنانم تاکنون یک ریال هم نگرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبان پور: بازیکنانم تاکنون یک ریال هم نگرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید