صالحی عمران: با بازگشایی دانشگاه ها نباید هیچ خطری دانشجویان را تهدید کند

به گزارش مجله تانی بای، رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای گفت: برای بازگشایی دانشگاه تابع تصمیمات کلان ستاد کرونا هستیم و باید اعتمادسازی از سوی مسئولان در جامعه ایجاد گردد و خطری دانشجویان را تهدید نکند.

صالحی عمران: با بازگشایی دانشگاه ها نباید هیچ خطری دانشجویان را تهدید کند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره برگزاری کلاس های حضوری این دانشگاه از اول اردبیهشت ماه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: تصمیم گیری سختی است و ما تابع ستادملی کرونا و وزارت بهداشت در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: از لحاظ آمادگی آموزشی دانشگاه ها مسئله ای ندارند و در حال حاضر کلاس ها به صورت مجازی در حال برگزاری است و مسئله ای وجود ندارد.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در ادامه گفت: باید اعتماد سازی خانواده ها و دانشجویان برای برگزاری کلاس های حضوری فرزندان در مراکز آموزشی فراهم گردد.

وی گفت: دانشگاه ها باید به سمتی بروند که آموزش های مجازی را جدی تر بگیرند و چه بسا قبل از بروز ویروس کرونا می توانستیم پویا تر و فعال تر از آموزش های مجازی استفاده کنیم و اساتید و دانشجویان با فناوری های نوین آشنا شوند.

صالحی عمران در انتها تاکید نمود: دانشگاه تابع تصمیمات کلان ستاد کرونا است و باید اعتمادسازی در جامعه ایجاد گردد و خطری دانش آموزان را تهدید نکند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 793

به "صالحی عمران: با بازگشایی دانشگاه ها نباید هیچ خطری دانشجویان را تهدید کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی عمران: با بازگشایی دانشگاه ها نباید هیچ خطری دانشجویان را تهدید کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید