صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی

به گزارش مجله تانی بای، صندلی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران در تازه ترین رده بندی باشگاه های دنیا بهبود یافت.

صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (3 فروردین) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

علاوه بر این، سرخ پوشان پایتخت با 1601 امتیاز و با سه پله صعود نسبت به رده بندی پیشین بالاتر از تیم هایی مانند برایتون، ختافه و اوساسونا در رتبه 110 دنیا نهاده شدند. پرسپولیس همچنین در رده پنجم آسیا جای گرفته است.

تیم استقلال با 1534 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم قاره آسیا جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح دنیای با 10 پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده 214 قرار دارند.

سپاهان با 1493 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه 20 قاره کهن نهاده شده اند. این تیم در سطح دنیا نیز با 10 پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه 309 جای گرفته است.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته اند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، صندلی 5 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با 1659 امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم های کاوازاکی ژاپن با 1646 امتیاز و جونبوک موتورز کره جنوبی نیز با 1631 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جای گرفته اند. تیم الدحیل قطر با 1615 امتیاز همچنان در رتبه چهارم نهاده شده است.

در رده بندی دنیای نیز صندلی تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2096 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 2017 در رتبه دوم نهاده شده است.

رئال مادرید نیز با 1952 امتیاز و یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم ایستاده است.

اینترمیلان با 1947 امتیاز و با یک پله نزول به رتبه چهارم سقوط نموده و بارسلونا با 1936 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم ایستاده است.

نکته قابل توجه در این رده بندی صعود چلسی به رتبه هشتم دنیا است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

رئال مادرید

اینترمیلان

بارسلونا

پاری سن ژرمن

منچستریونایتد

چلسی

اتلتیکو مادرید

آژاکس آمستردام

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1517

به "صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید