صیادمنش: آخر فصل از زوریا می روم، می خواهم در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا بازی کنم

به گزارش مجله تانی بای، وقتی به اوکراین آمدم دو پیشنهاد از تیم های این لیگ داشتم و همچنین از ترکیه، بلژیک و پرتغال هم پیشنهاد دریافت کردم.

صیادمنش: آخر فصل از زوریا می روم، می خواهم در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا بازی کنم

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مهاجم ایرانی زوریا اظهار داشت بعد از اتمام قراردادش با زوریا این تیم را ترک می نماید.

به گزارش فارس و به نقل از سایت اسپورت اوکراین، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه که در این فصل برای زوریا برای می نماید، اظهار داشت می خواهد به یکی از 5 لیگ معتبر اروپا منتقل گردد.

صیادمنش در مصاحبه خود مطرح کرد: مثل تمام بازیکنان فوتبال می خواهم در یکی از 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا بازی کنم. الان تمام تمرکزم روی زوریا است. بعد از سرانجام قرارداد قرضی با زوریا تیم جدیدم انتخاب می کنم.

وی اضافه نمود: وقتی به اوکراین آمدم دو پیشنهاد از تیم های این لیگ داشتم و همچنین از ترکیه، بلژیک و پرتغال هم پیشنهاد دریافت کردم. برای فنرباغچه تقریبا یک سال بازی کردم وقتی مدت زیادی نتوانستم به میدان بروم. زوریا را انتخاب کردم تا بازی به من برسد. آنها تیم خوبی داشتند که در رقابت های اروپایی حضور دارد.

صیادمنش در این فصل برای زوریا 13 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. همچنین این بازیکن ایرانی در لیگ اروپا یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1526

به "صیادمنش: آخر فصل از زوریا می روم، می خواهم در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: آخر فصل از زوریا می روم، می خواهم در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید