ضیایی ضمانت کرد اما چک ها برگشت خورد، از دو تیم والیبال طلبکارم

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از 25 مهر ماه شروع خواهد شد. طبق بند 8 - 9 آیین نامه سازمان لیگ، تیمی که تسویه حساب ننموده باشد نمی تواند در مسابقات ثبت نام کند. درحالی که رئیس سازمان لیگ اعلام نموده به غیر از باشگاه سایپا به هیچ تیم دیگری بدهی ندارد اما حمیدرضا سوسن آبادی یکی دیگر از طلب کاران است.

ضیایی ضمانت کرد اما چک ها برگشت خورد، از دو تیم والیبال طلبکارم

حمیدرضا سوسن آبادی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره طلبش از باشگاه های لیگ برتری والیبال گفت: از دو باشگاه شهرداری ارومیه و خاتم اردکان طلب دارم. سال 95 مبلغی از قرارداد من با شهرداری ارومیه باقی ماند و فدراسیون اعلام نمود در ازای دریافت چک رضایت دهیم تا تیم بتواند وارد لیگ گردد که من این کار را انجام ندادم.

بازیکن لیگ برتری والیبال در ادامه اضافه نمود: ضیایی آن موقع سرپرست فدراسیون بود و خودش مستقیم وارد عمل شد و به ما قول داد که چک های شهرداری ارومیه پاس می گردد که ما نیز پذیرفتیم و چک ها را قبول کردیم اما متاسفانه چک ها برگشت خورد. بعد از چند بار پیگیری به وسیله فدراسیون به نتیجه ای نرسیدیم و مجبور شدیم چک ها را برگشت بزنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه فدراسیون درصدی از قرارداد بازیکنان را دریافت می نماید این انتظار وجود دارد که از حق و حقوق بازیکنان حمایت کند اما تا به امروز هیچ حمایتی از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.

سوسن آبادی به باشگاه خاتم اردکان اشاره و گفت: تیم خاتم اردکان فصل گذشته تصمیم گرفت دو بازیکن را اخراج کند و به جای آنها دو بازیکن دیگر را به تیم اضافه کند. جلسه ای با من و سایرین برگزار کردند و چون من کاپیتان تیم بودم به آنها گفتم این کار را انجام ندهند و توافق صورت گرفت و قضیه منتفی شد اما پس از انتها نیم فصلِ نخست تصمیم آنها برگشت. هدف گذاری تیم خاتم قرارگیری در بین هشت تیم اول لیگ بود اما ما موفق شدیم عنوان ششمی را تا انتها نیم فصل کسب کنیم. نمی دانم چه شد بعد از نیم فصل با من تماس دریافتد و اعلام نمودند از تیم اخراج شده ام و باشگاه با من همکاری نخواهد کرد.

او در ادامه گفت: پس از این اتفاق با فدراسیون تماس گرفتم و مشکل را اعلام کردم آنها به من گفتند اگر برگه تسویه را دریافت کنم مسئله ای وجود ندارد. از سال 96 همچنان پیگیر کارم هستم ولی هیچ تسویه حسابی صورت نگرفته، حدود 10 ماه است از باشگاه خاتم دریافتی نداشته ایم. فرخی از باشگاه تماس گرفت و اعلام نمود رای شما را نوشته اند و صددرصد پول پرداخت خواهد شد و من به او گفتم اگر من رضایت ندهم و این قضیه پیگیری نگردد آیا تیم می تواند در لیگ حضور داشته باشد یا خیر؟ که بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد.

سوسن آبادی اعلام کرد: سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشتم زمانی که یک بازیکن از تیم اخراج می گردد شرایط برای او سخت است چرا که تنها منبع درآمد یک بازیکن همین قراردادهاست. در نیم فصل گذشته دو بار پاسور برتر هفته شدم و سعید معروف سه بار، چرا باید وادی جایگزین من گردد و من کنار گذاشته شوم؟ برای یک بازیکن شخصیت و آبروی او بسیار مهم است. به لطف خدا توانستم سال جاری با تیم سایپا قرارداد ببندم. اتفاقی که اتفاق افتاده این است برخی انتظار دارند بازیکنان مجانی برای والیبال بازی نمایند در صورتی که تمام زندگی و درآمد آنها از لیگ تامین می گردد.

وی یادآور شد: اگر فدراسیون والیبال کوتاهی کند حتما به دادگاه ورزشی شکایت خواهم کرد. سال 92 در دوران داورزنی، او تیم گنبد را مجاب کرد تا زمانی که با بازیکنان تسویه ننموده حق حضور در رقابت های لیگ را ندارد در این دوره نیز باید چنین حمایتی صورت گیرد.

بازیکن لیگ برتری والیبال در پاسخ به این سوال که شفقی اعلام نموده هیچ تیم بدهکاری وجود ندارد، آیا این صحبت درست است؟ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد، یک زمانی محسن ملت، مدیرعامل خاتم اردکان با من تماس گرفت و گفت مبلغی را برای تسویه حساب در نظر گرفته است. باقی مانده پول من حدود 60 میلیون تومان بود جدا از بحث متمم ها چرا که متمم اصلا در قرارداد ثبت نمی گردد. ملت با من تماس گرفت و اعلام کرد تا قبل از سال 97 مبلغی از قرارداد پرداخت خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و من شب سال نو با او تماس و گفتم گرفتارم و اگر امکان دارد مبلغی از قراردادم پرداخت گردد و او به من گفت شماره حسابت را بفرست تا دو میلیون تومان برای تو واریز کنم که بتوانی شب عید را بگذرانی!مگر من محتاج یا نیازمند هستم؟ من لنگ دو میلیون تومان نیستم و تنها حق و حقوق خودم را می خواهم نیاز به چنین پول هایی ندارم.

سوسن آبادی در انتها گفت: یکی از دلایلی که ملی پوشان ما در مسابقات جهانی و لیگ ملت های والیبال از نظر روحی و روانی از سایر بازیکنان کشورهای دیگر ضعیف هستند به دلیل همین طلب ها و بدهی هاست. چرا که ملی پوشان به وسیله همین قراردادها ساپورت می شوند شرایط بازیکنانی که در لیگ های خارجی بازی می نمایند خیلی بهتر از بازیکنان داخلی است. من در سال 89 با قراردادم توانستم خانه خریداری کنم اما با این نوسانات بازار با مبلغ 200 -250 میلیون تومان دیگر نمی توان کاری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 30

به "ضیایی ضمانت کرد اما چک ها برگشت خورد، از دو تیم والیبال طلبکارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی ضمانت کرد اما چک ها برگشت خورد، از دو تیم والیبال طلبکارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید