طرح سفر ارزان قیمت به استان فارس کلید خورد

به گزارش مجله تانی بای، معاون گردشگری فارس، از تاثیر تنوع و تعدد واحدهای اقامتی استان در اجرای تورهای ارزان قیمت سفر به فارس اطلاع داد.

طرح سفر ارزان قیمت به استان فارس کلید خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس سید موید محسن نژاد هدف از اجرای تورهای ارزان قیمت را، ترویج فرهنگ سفر، معرفی فرهنگ و تمدن فارس، کاهش هزینه های سفر، جلوگیری از حجم ترافیک، افزایش بهره وری و بازدیدها به وسیله راهنمایان تخصصی محلی ذکر کرد.

معاون گردشگری استان فارس گفت: چنانچه طرح همه مکانی و همه زمانی شدن سفر عمومی گردد، بی تردید تمامی اقشار جامعه می توانند از خدمات سفر استفاده نمایند.

وی با اشاره به تاثیر نوسانات ارز بر گرانی بلیط هواپیما و به تبع گران شدن سفر گفت: با توجه به راه های ارتباطی دیگر برای سفر به فارس، در حال حاضر بهترین روش برای مدیریت این مشکل، سفر با قطار و یا اتوبوس و شرکت در طرح تورهای ارزان قیمت و سفرهای گروهی است.

معاون گردشگری فارس توضیح داد: در طول سال واحدهای اقامتی استان اعم از هتل ها و مهمان پذیرها تخفیف های مناسبی بین 10 تا 40 درصد به گردشگران ارائه می دهند که این موضوع نیز تأثیر به سزایی در ارزان شدن سفر به فارس دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 257

به "طرح سفر ارزان قیمت به استان فارس کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سفر ارزان قیمت به استان فارس کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید