ظرفیت باتری و تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس مشخص شد

به گزارش مجله تانی بای، شیائومی قصد دارد در تاریخ 11 آگوست (21 مرداد) که اتفاقا دهمین سالگرد عرضه اولین گوشی آن یعنی می 1 به بازار است، از گوشی می 10 پرو پلاس هم رونمایی کند.

ظرفیت باتری و تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس مشخص شد

سری می 10 شیائومی در حال حاضر از سه گوشی می 10 لایت، می 10 و می 10 پرو تشکیل شده است اما ظاهرا غول چینی قصد دارد مدلی را با نام پرو پلاس هم راهی بازار کند. پرچم داران این سری از لحاظ قیمت کاملا در تضاد با سیاست های غول چینی قرار داشتند و اگرچه از دیگر محصولات بالارده کمی ارزان تر بودند اما همچنان جزء گوشی های گران به حساب می آمدند. می 10 پرو پلاس نیز گویا جهت مشابهی را در پیش خواهد گرفت و نباید انتظار گوشی ارزان قیمتی را از شیائومی داشته باشیم.

در رابطه با شکل ظاهری این گوشی هیچ اطلاعی نداریم جز اینکه تعدادی افشاگر تصاویر و تعیینات فنی آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و در حال حاضر تنها باید به همین خبرها تکیه کنیم؛ بیشتر آن ها روی یک ویژگی اتفاق نظر داشتند و آن هم تجهیز این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس است. بدین ترتیب مدل پرو پلاس اندکی از شیائومی می 10 پرو، پرچم دار فعلی این سری سریع تر خواهد بود.

  • شیائومی در تاریخ 21 مرداد احتمالا از چند گوشی جدید رونمایی می کند

البته برخی هم اشاره کرده اند که شاید این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز شود؛ اما اگر به گذشته نگاهی بیندازیم می بینیم که این شرکت ابتدا می 9 را با پردازنده اسنپدراگون 855 در ماه مارس راهی بازار کرد و چند ماه بعد (سپتامبر) مدل پروی آن با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه شد. با این حال اگرچه از مدل پردازنده هنوز به طور قطعی مطلع نیستیم اما می دانیم شیائومی قرار است آن را با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار کند که این می تواند برای علاقه مندان به بازی فوق العاده باشد.

  • شیائومی می 10 پرو پلاس با قابلیت شخصی سازی تنظیمات گرافیکی راهی بازار می شود

فعلا تعیین نیست که تغییر اساسی این گوشی با مدل پرو تنها در همین بخش خلاصه می شود یا خیر؛ اما اگر چنین گفته هایی درست باشد، احتمالا شاهد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، حافظه داخلی از نوع UFS 3.0، رم های LPDDR5 و شارژر سریع 50 واتی خواهیم بود. همچنین چند روز پیش یک شارژر 120 واتی از شیائومی توانست گواهی 3C دریافت کند، بنابراین این احتمال هم وجود دارد که پرچم دار جدید این شرکت از چنین شارژری پشتیبانی کند.

علاوه بر این ها روز گذشته، یک گوشی از شیائومی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی توانست گواهینامه استاندارد شرکت آلمانی TUV Rheinland را نیز دریافت کند. این شرکت در حوزه بررسی ایمنی و کیفیت محصولات فعالیت می کند و دریافت گواهی مربوط به آن هم به این معناست که کاربران نباید از بابت خطرات احتمالی نظیر انفجار باتری نگرانی داشته باشند. این باتری به 2 سلول 2250 میلی آمپر ساعتی تقسیم شده که دلیل عمده آن، پشتیبانی از شارژ سریع است. چرا که بسیاری از باتری گوشی ها با پشتیبانی از شارژ سریع برای ممکن شدن این فرایند، باید حداقل به دو سلول تقسیم شوند.

در حال حاضر می توانیم بگوییم تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس 11 آگوست (21 مرداد) خواهد بود اما اینکه چه محصولی است (گیمینگ یا پرچم دار عادی) و از چه قابلیت هایی بهره می برد، هنوز تعیین نشده است. با این حال قطعا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در رابطه با آن خواهیم شنید.

  • منتظر رونمایی از شیائومی می 10 پرو پلاس باشید؛ گران ترین و قدرتمندترین گوشی شیائومی

منبع: (GSMArena (

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1115

به "ظرفیت باتری و تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری و تاریخ عرضه شیائومی می 10 پرو پلاس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید