فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می گردد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کوشش برای راه اندازی فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره هستیم که با تحقق این مهم می توانیم خدمات بهتری را در این حوزه برای مراجعان ارائه دهیم.

فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می گردد

سیدقاسم موسوی صبح امروز (28 اردیبهشت ماه) در ملاقات با فرماندار شهرستان خرم دره، با بیان اینکه در حال حاضر مشکل نیروی انسانی برای فعالیت در فیزیوتراپی هلال احمر این شهرستان برطرف شده است، اظهار کرد: به زودی این مرکز در خرم دره فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

وی در ادامه به آموزش خانه های هلال احمر در شهرستان ها اشاره نمود و ادامه داد: می توانیم برای علاقه مندان در سطح شهرها و روستاها حتی کارخانه هایی که خانه هلال در آن راه اندازی شده، آموزش های همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات را توسعه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه با راه اندازی خانه هلال در کارخانه مینو خرم دره می توان 1500 نیرو و خانواده های آن ها را تحت پوشش این آموزش ها قرار داد، تاکید نمود: علاوه بر این می توان خدمات فیزیوتراپی را به کارکنان این کارخانه و سایر شهروندان ارائه داد.

فرماندار خرم دره نیز در ادامه این ملاقات با تاکید بر اینکه خدمات جمعیت هلال احمر این شهرستان از بدو تاسیس تا به امروز بدون حاشیه بوده و از صندلی ویژه ای برخوردار است، گفت: فرمانداری خرم دره نیز در هر شرایطی در کنار هلال احمر بوده و از هیچ کوششی برای تحقق اهداف این مجموعه کوتاهی نکرده است.

حجت محمدی با اشاره به نقش موثر ارتقای آمادگی ها در مدیریت بحران، افزود: با توجه به این موضوع، بخشدار و دهیاران در همه روستاهای شهرستان خرم دره موظف به تعامل تنگاتنگ با هلال احمر هستند تا در صورت وقوع حادثه و بلایای طبیعی در کنار این مجموعه مردم نهاد همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه انسان از بدو خلقت همواره در معرض آسیب های جدی ناشی از بلایای طبیعی بوده و پدیده های خطرآفرین طبیعی نظیر سیل، زلزله، طوفان، صاعقه و غیره در طول تاخیر زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، اعلام نمود: ایران به واسطه موقعیت جغرافیایی، تنوع و کستردگی اقلیمی، یکی از کشورهای آسیب پذیر دنیا است؛ به طوری که کوشش برای شناخت پدیده های پرخطر طبیعی و فراگیری راه های مقابله با آن ها و به کارگیری راه های مقابله با حوادث و نیز استفاده از اصول و ضوابط پیشگیری می تواند خسارت ناشی از حوادث را به حداقل برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1610

به "فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیزیوتراپی هلال احمر خرم دره راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید