مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و دنیا به تعویق افتاد

به گزارش مجله تانی بای، مسابقات گزینشی کشتی در قاره اروپا و آخرین مرحله گزینشی المپیک در سطح جهانی، با اعلام اتحادیه جهانی به تعویق افتاد.

مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و دنیا به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، مسابقات انتخابی کشتی در قاره اروپا برای بازی های المپیک 2020، که قرار بود در تاریخ 19 تا 22 مارس (29 اسفند 98 تا 3 فروردین 99) در بوداپست مجارستان برگزار گردد، به همراه مرحله گزینشی جهانی به عنوان آخرین شانس حضور در المپیک، که قرار بود از 30 آوریل تا 3 می (11 تا 14 اردیبهشت ماه 99) در صوفیه بلغارستان، برگزار گردد، به مدت 3 ماه تا ماه می به تعویق افتاده است.

با اعلام اتحادیه جهانی این رویدادها دوباره برنامه ریزی شده اند و انتظار می رود مرحله انتخابی اروپا در اواسط ماه می (اردیبهشت ماه) برگزار گردد و مرحله انتخابی آخرین فرصت در سطح جهانی در اوایل ژوئن (خردادماه) برگزار گردد.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما پاسخ دولت ها را به دقت در خصوص COVID-19 نظارت می کنیم و در ادامه اطلاعات جدیدی را برای کشتی گیران، مربیان و طرفداران خود در اختیار شما قرار می دهیم.

وی ادامه داد: فرایند معین مشارکت کنندگان المپیک ما در میدان مسابقه اتفاق خواهد افتاد، اما ما باید با صلابت و هوشیار بمانیم زیرا جامعه جهانی درگیر این بیماری همه گیر است. سلامتی و رفاه ورزشکاران برای ما یک اولویت مطلق است.

در حال حاضر رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره های آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است رقابت های گزینشی قاره آمریکا از فردا در شهر اوتاوا کانادا برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 801

به "مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و دنیا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و دنیا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید