مسکو: هیچ طرحی برای قرنطینه در روسیه نداریم

به گزارش مجله تانی بای، رئیس مرکز بحران کرونا در روسیه اظهار داشت که مسکو هیچ طرحی برای اعمال قرنطینه سفت و سخت در این کشور ندارد.

مسکو: هیچ طرحی برای قرنطینه در روسیه نداریم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، تاتیانا گولیوکوا معاون نخست وزیر روسیه با بیان اینکه هیچ دلیلی برای وحشت از شیوع ویروس کرونا در روسیه وجود ندارد گفت که مسکو هیچ طرحی برای اعمال هرگونه قرنطینه سفت و سخت در آینده نزدیک در دستور کار ندارد.

وی تاکید نمود که تدابیر اتخاذ شده فعلی برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از سطح فعلی کافی است.

وی که رئیس مرکز بحران کرونا در روسیه است با بیان اینکه تدابیر لازم در حال اجراست اضافه نمود: هیچ قرنطینه سختی در آینده نزدیک اعمال نمی گردد.

وی اضافه نمود، همه تدابیر و اقداماتی که اجرا شده است پیشگیرانه است و به دلیل اینکه روسیه این تدابیر پیشگیرانه را زودتر از هر کشوری انجام داد شیوع کرونا در سطحی محدود باقی مانده است.

براساس گزارش مقامات روسی، تا کنون 191 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند. با این حال 163 هزار تست کرونا از شهروندان این کشور به عمل آمده است و 52 هزار نفر نیز به دلیل ورود به روسیه از کشورهای دیگر تحت نظارت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 828

به "مسکو: هیچ طرحی برای قرنطینه در روسیه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: هیچ طرحی برای قرنطینه در روسیه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید