تلفات کرونا در روسیه همچنان افزایشی است

به گزارش مجله تانی بای، یک هزار و 240 نفر بر اثر بیماری کرونا در روسیه در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند که نسبت به دو روز گذشته افزایش داشته است.

تلفات کرونا در روسیه همچنان افزایشی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز سه شنبه در گزارش خود خاطرنشان کرد که در شبانه روز اخیر در روسیه یکهزار و 240 نفر از بیماران کرونایی جان سپرده اند که نسبت به 1211 نفر آمار روز گذشته افزایش یافته است.

از شروع همه گیری کرونا در روسیه تا به امروز 257 هزار و 837 نفر براثر ابتلای به این بیماری جان خود را ازدست داده اند و سطح مرگ و میر بر اثر این بیماری 2.82 درصد کل بیماران را تشکیل می دهد.

شمار بیماران تازه کرونا که در 24 ساعت اخیر در روسیه شناسایی شده یا تست کرونای آن ها مثبت بوده به 36 هزار و 818 نفر رسید و از شروع همه گیری کرونا در روسیه از ماه مارس سال 2020 تا به امروز، در مجموع 9 میلیون و 142 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

استان مسکو در شبانه روز اخیر با شناسایی 2043 نفر بیمار تازه در مکان نخست نهاده شد و پس از آن استان سامارا با 1793 تن و منطقه کریمه با 774 در مکان های دوم و سوم قرار داشتند.

در زمان حاضر یک میلیون و 41 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی روسیه تحت مداوا قرار دارند.

در شبانه روز اخیر 34 هزار و 141 بیمار کرونایی بهبود یافته اند و مجموع شمار افرادی که از شروع همه گیری این بیماری سلامتی خود را باز یافته اند به بیش از 7 میلیون و 846 هزار نفر رسید.

اخبار رسیده از منطقه ها روسیه حاکی از تخصیص 300 هزار تخت بیمارستانی تازه برای مداوای بیماران کرونایی در منطقه ها مختلف روسیه است.

مقام های روسیه برای مقابله با کرونا و مهار موج تازه آن بر لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون مردم این کشور تاکید می نمایند.

میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه امروز درمصاحبه با خبرگزاری تاس با توصیه به مردم روسیه برای دریافت واکسن، افرادی را که از تزریق واکسن خودداری می نمایند بی مسئولیت خواند.

بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی رسمی واکسیناسیون کرونا از جمعیت 146 میلیون نفری روسیه 51 میلیون و 719 هزار نفر دو دز واکسن کرونا را زده و 61 میلیون و 952 هزار نفر هم یک دز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1892

به "تلفات کرونا در روسیه همچنان افزایشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا در روسیه همچنان افزایشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید