مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

به گزارش مجله تانی بای، اینکار می تواند شستن ظرفها را که شاید برای عده ای عذاب آور و خسته نماینده باشد به کاری مفرح و جذاب تبدیل نماید که از انجام آن در هر ساعت از شبانه روز اصلاً خسته نشوند؛ ایجاد نور مخفی کابینت آشپزخانه در این قسمت ها به خوبی می تواند هم در زیبایی سینک ظرفشویی و شیرآلات موثر بوده و هم از خستگی شست و شو جلوگیری نماید. همچنین یکی از دیگر راه چارههای بسیار دوست داشتنی چه برای خانمها و چه برای آقایان پس از استفاده از اینگونه نورها، استفاده از یک گلدان گل طبیعی و زیبا در کنار سینک و یا بالای آن و بر روی طبقات چوبی ست تا به این شکل، ترفند زیباسازی و افزایش جذابیت سینک ظرفشویی با موفقیت تکمیل شود.

مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

شکل های زیر دو ایده بسیار کاربردی و زیبا برای نور مخفی های LED را نشان می دهد. شکل اول یک آشپزخانه تاریک را نشان می دهد که نورپردازی مخفی خیلی خوب فضا را برای کار روشن نموده است. بنابراین اگر آشپزخانه تاریکی دارید یا اینکه کابینت هایتان تمی تیره دارد، نصب نوارها و لامپ های مخفی باعث می شود فضا کمتر تاریک بنظر برسد. عکس دوم نشان می دهد وقتی که دیوار بین کابینت ها طرحی ویژه و لوکس دارد، استفاده از نورهای مخفی بهترین راه برای نشان دادن و تاکید بروی این طرح های لوکس و ویژه خواهد بود.

شاید مهمترین دلیل استفاده از نور مخفی کابینت آشپزخانه افزودن زیبایی بسیار بیشتر به دکوراسیون آشپزخانه باشد و ایجاد نور کافی برای دیدن اشیاء توسط اینگونه لامپ های ال ای دی در رتبه های بعدی اهمیت قرار گیرد زیرا چنین راه چاره ارزان و کم دردسری بسیار راحتتر و جذابتر از تغییرات کلی و تخریب و ایجاد دکوراسیون متنوع در فضای آشپزخانه خواهد بود. با هزینه بسیار کم می توان به یاری اینگونه لامپ ها و همچنین ایجاد نور مخفی در قسمت های مختلف کابینت ها، بهترین دکوراسیون و نورپردازی در آشپزخانه را ایجاد نمود.

منبع مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1808

به "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید