ناصحی: برتر از ذوب آهن بودیم، امیدوارم مشکلاتمان حل گردد

به گزارش مجله تانی بای، مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: فکر می کنم تیم ما نسبت به بازی های لیگ بازی بهتری را انجام داد و مستحق پیروزی بودیم. تیم اکنون مشکل مالی دارد و امیدوارم این مشکل نیز رفع گردد.

ناصحی: برتر از ذوب آهن بودیم، امیدوارم مشکلاتمان حل گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمدرضا ناصحی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران درباره این دیدار، اظهار کرد: متاسفانه اوایل بازی گل بدی را دریافت کردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. در این دیدار تیم ما نسبت به بازی های لیگ نمایش بهتری را انجام داد و مستحق پیروزی بودیم. با گل های دقایق خاتمهی خدا به ما لذت بیشتری می دهد اما در این دیدار برتر بودیم و خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم با طی مسیر یک قرعه خوب با تیم ما روبرو گردد و تا فینال رقابت های جام حذفی پیش برویم.

وی ادامه داد: مهمترین بحث ما همدلی و یکدلی بوده که بین کادرفنی و بازیکنان رفاقت وجود دارد، همه توان خود را می گذارند مانند کادر تدارکات، کادر پزشکی، مجموعه باشگاه واقعا تیم یکدلی هستیم و گل محمدی هم واقعا در شرایط فنی همه نکات را به بچه ها می گوید و بازیکنان با تمام وجود بازی می نمایند، امیدوارم که تداوم داشته باشد ولی این شرط دارد که امیدواریم مسئولان تمام کوشش خود را انجام دهند.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد اضافه نمود: امیداورم بتوانیم در خاتمه فصل یک نتیجه بسیار خوب برای فوتبال مشهد کسب کنیم. من به شما قول می دهم اگر با مشکل خاصی روبرو نشویم چون ما مشکل فنی اصلا نداشت و شرایط بازیکنان تیم بسیار خوب است، تنها بحث ما مسائلی است که شاید از خارج زمین چمن مشکل ایجاد کنیم که آن نیز در حال حل شدن است و چیزهایی که من شنیدم در حال حل شدن است و تمام مسئولین باشگاه زحمت خود را می کشند تا تیم پدیده مشکل مالی تیم ما پیدا نکند مطمئن هستم مسئله ای نیست و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ و جام حذفی همین روند خوب را طی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 5

به "ناصحی: برتر از ذوب آهن بودیم، امیدوارم مشکلاتمان حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصحی: برتر از ذوب آهن بودیم، امیدوارم مشکلاتمان حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید