نخستین پیروزی ایران در تکواندوی قهرمانی دنیا تیمی

به گزارش مجله تانی بای، تیم تکواندوی ایران توانست در نخستین مبارزه خود در جریان رقابت های قهرمانی دنیا تیمی، مقابل تیم آذربایجان به برتری برسد.

نخستین پیروزی ایران در تکواندوی قهرمانی دنیا تیمی

به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی دنیا در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون دنیای از صبح امروز (شنبه) سوم آذر 1397 در امارات شروع شد که تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران توانست در نخستین مسابقه خود مقابل تیم آذربایجان به برتری برسد.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه خود با تیم های آذربایجان، چین و ازبکستان هم گروه است که در نخستین دیدار به مصاف تیم آذربایجان رفت و موفق شد با نتیجه 66 بر 58 به برتری برسد. نمایندگان کشورمان در ادامه باید با تیم های چین و ازبکستان مبارزه نمایند.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده اند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می نمایند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم مشخص می گردد. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم ها در جدول رده بندی حساب خواهد شد.

راهنمایی این تیم را پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه به عنوان مربی و سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 60

به "نخستین پیروزی ایران در تکواندوی قهرمانی دنیا تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پیروزی ایران در تکواندوی قهرمانی دنیا تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید