نکاتی برای سفر مقرون به صرفه ، نکات لازم برای یک سفر کم هزینه

به گزارش مجله تانی بای، هر سفری از شروع تا پایان خرج هایی دارد و در واقع سفر می کنیم تا در کنار سرگرمی و گردش، پول هم خرج کنیم، در هر سفری علاوه بر خرج های غیر منتظره هزینه هایی هم وجود دارد که ما می توانیم از قبل برای آن برنامه ریزی کنیم تا سفر کم هزینه تری داشته باشیم یکی از این موارد رزرو هتل می باشد، معمولا هتل ها به نسبت کیفیت و امکاناتی که ارائه می دهند قیمت های متفاوتی هم دارند که دغدغه بیشتر مسافران این است که هتلی با قیمت مناسب رزرو نمایند. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای تجربه سفر مقرون به صرفه و مجموعه نکاتی برای سفر مقرون به صرفه :

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه ، نکات لازم برای یک سفر کم هزینه

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : تاریخ سفر و مقصد را منعطف قرار دهید

سعی کنید تاریخ سفرتان را جوری برنامه ریزی کنید که با جابجایی چند روزه مسئله ای پیش نیاید، بهتر است ابتدا مقصدتان را تعیین کنید و قیمت های هتل مورد نظر را در طول چند هفته یا چند ماه ملاحظه کنید تا بتوانید برترین زمان با برترین قیمت را برای سفر انتخاب کنید، برای مثال در اورلاندو قیمت یک هتل 4 ستاره در ماه آوریل 123تا 532 دلار و در ماه مه بین 89تا309دلار می باشد که این کاهش قیمت ها را می توانید در سایت trivago.com به همراه فهرست قیمت های هتل های 25 شهر امریکای شمالی ببینید تا بتوانید مقرون به صرفه ترین قیمت را انتخاب کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

از دیگر تجربه سفر مقرون به صرفه با اهمیت در این مورد این است که سعی کنید به هدفتان در سفر مقرون به صرفه توجه کنید تا به نام مقصد برای مثال شما قصدتان از یک سفر سرگرمی و رفتن به ساحل می باشد که برای این انتخاب دو گزینه وجود دارد، ساحل میامی و ساحل لودردیل، از نظر هزینه انتخاب گزینه دوم به صرفه تر می باشد، زیرا قیمت یک اتاق در هتل 4 ستاره در لودردیل در تاریخ 21 تا 24 آوریل 75 دلار کمتر از اجاره همین اتاق در هتل میامی است معمولا در شهر های پرمسافر و مشهور قیمت ها بیشتر می باشد.

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : برای رزرو اتاق از اپلیکیشن ها استفاده کنید

امروزه با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی مانند پرایس لاین و یا tonight only دارد که تخفیف 60 درصدی برای رزرو اتاق های هتل دارد و البته نرم افزار دیگری با نام سفرهای لحظه آخری و minute travel deald app last تخفیف های 60 درصدی را اعلام می نماید که با اولین رزرو اتاق 25 درصد تخفیف دارد. یک هدایت از رزوهای کنسل شده استفاده کنید زیرا با استفاده از رزروهای کنسل شده می توانیم برترین صرفه جویی را برای گرفتن اتاق در هزینه ها بکنیم، بعضی وب سایت ها و اپلیکیشن ها این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند و اگر اتاقی را گرفته اید با این برنامه می توانید قسمتی از پول خود را پس بگیرید، برای مثال پیشنهاد رومر این است که اتاق را با 20 درصد کمتر ازقیمت روز نرخ دهید.

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : گشاده رویی لازمه سفر کم هزینه

برای مثال سعی کنید با پرسنل هتل مهربان باشید، در صورت سفر به کشورهای خارجی تا حدی زبان آن کشور را فرا بگیرید، با این کار امکان دارد در قبال احترام و ادبتان اتاق بهتری را به شما معرفی نمایند و البته انعام هم به اندازه لازم بدهید نه زیاد و نه کم، اتحادیه هتل ها مبلغی میان 1تا 5 دلار را انعام دادن به خدمه هتل در نظر گرفته اند و توصیه می گردد پیش از انعام دادن به فردی که اتاق را تمیز نموده مطمئن شوید که آیا در صورت حساب اتاقتان این مبلغ اعمال شده است یا خیر که ضرر نکنید.

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : سه نکته به درد بخور از سفر کم هزینه برای اقامت در هتل

1) اول اینکه سعی کنید در مرکز کشورهای بزرگ از پارکینگ هتل استفاده نکنید، زیرا اکثرا نرخ بالایی دارند و بهتر است از پارکینگ های اطراف که نرخ پایین تری دارند استفاده کنید.

2) نکته دوم اینکه امروزه بعضی از هتل ها برای نگهداری چمدان های مسافران در اتاق امانات هزینه گزافی میگیرند که شاید اصلا به صرفه نباشد، پس سعی کنید برای اینکه در تحویل اتاق دیر نکنید، چمدان ها را به امانات تحویل ندهید و اگر مجبور بودید حتما از نرخ احتمالی این کار ابتدا آگاه شوید.

3) نکته سوم که به تازگی در بعضی از هتل ها باب شده است، هزینه ورود به هتل زودتر از ساعت مقرر می باشد، پس سعی کنید ابتدا از ساعت تحویل اتاق مطمئن شده و سر ساعت تعیین به هتل مراجعه کنید که مجبور به پرداخت هزینه اضافه نشوید.

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : رزرو اتاق بدون اطلاع از نام هتل

با رزرو از سایت های تخیف خورده تجربه سفر مقرون به صرفه را کسب کنید. این کار کمی ریسک بالایی دارد برای مثال سایت هایی مانند هات وایر و پرایس لاین امکانی را برای رزرو اتاق ها دارند با این تفاوت که تا زمان پرداخت و تایید آن از هتل اقامتتان آگاه نمی شوید، اما تخفیف 60 درصدی ارزش این ریسک را دارد، در سایت هایی هم مانند hot rate وجود دارند که در قسمت قیمت عالی آن قیمت اتاق، مقدار تخفیف و محل هتل تعیین شده است.

نکاتی برای سفر مقرون به صرفه : برای سفر کم هزینه از غذاهای رایگان هتل استفاده کنید

بعضی از هتل ها مانند کامفورت این و همپتون و البته امبسی سوئیتز برای مهمانان خود صبحانه های رایگان و نوشیدنی در شب سرو مینمایند و بعضی دیگر برای بچه ها زیر 12 سال غذای رایگان در نظر میگیرند و البته از پرسنل هتل می توانیم بپرسیم که هتل با کدام یک از رستوران های اطراف قرار داد، تخفیف برای مهمانان هتل را دارد تا بتوانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم. از دیگر مواردی که اکثرجاها به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهند wifi می باشد که می توانید از آن استفاده کنید، البته بعضی دیگر هزینه 10 تا 15 دلاری برای استفاده از wifi از مهمانان می گیرند در این صورت اگر شما اینترنت همراه پر سرعتی داشته باشید می توانید خودتان و همراهانتان به صورت hotspotb استفاده کنید. تجربه سفر مقرون به صرفه با سفر رفتن بدست می آید. سفرها بروید و تجربه ها کسب کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2160

به "نکاتی برای سفر مقرون به صرفه ، نکات لازم برای یک سفر کم هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای سفر مقرون به صرفه ، نکات لازم برای یک سفر کم هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید