هدفم ثبت بهترین نتیجه و رکوردشکنی در بازیهای پارالمپیک است

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، حامد امیری ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: از نیمه فروردین ماه تمریناتم را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جزیره کیش زیر نظر مربی تیم ملی شروع کردم تا آمادگی جسمانی ام را برای سومین مرحله رکوردگیری و مسابقات پارالمپیک توکیو افزایش دهم.

هدفم ثبت بهترین نتیجه و رکوردشکنی در بازیهای پارالمپیک است

وی ادامه داد: رکوردگیری که آخر این ماه برگزار می گردد، فرصت مناسبی است تا عملکردم را مورد ارزیابی قرار دهم. طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی در حال حاضر تمریناتم را به صورت سبک انجام می دهم و برای مسابقات توکیو فشار تمرین ها بیشتر خواهد شد.

امیری اضافه نمود: به دلیل شیوع بیماری کرونا حدود یکسال مسابقات بین المللی برگزار نشد و رقابت های جایز عظیم امارات فرصتی بود تا ارزیابی از عملکردم داشته باشم و شرایط حریفانم را از نزدیک آنالیز کنم.

پرتابگر تیم ملی دوومیدانی کشورمان عنوان نمود: همواره برای کسب بهترین نتیجه و مدال کوشش کردم و اکنون هدفم در کنار ایستادن روی سکو نخست پارالمپیک، تغییر رکورد دنیا در این رویداد است.

دارنده مدال طلای مسابقات جایزه عظیم فزاع گفت: در تمریناتم بارها رکوردهای خوبی را ثبت کردم اما شرایط مسابقه با زمان تمرین متفاوت است. به همین دلیل که تمام زمان ام را برای انجام تمریناتم گذاشتم و روی هدفم متمرکز هستم و می خواهم رکوردی فراتر از رکورد حریفانم ثبت کنم تا از افتخار آفرینان کاروان کشورم در آوردگاه عظیم پارالمپیک باشم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی دنیا امارات در سرانجام گفت: خوشبختانه با حمایت هایی که از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اجرا شده است در بهترین شرایط تمریناتم را در جزیره کیش انجام می دهم و از این جهت از مسئولین تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1570

به "هدفم ثبت بهترین نتیجه و رکوردشکنی در بازیهای پارالمپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم ثبت بهترین نتیجه و رکوردشکنی در بازیهای پارالمپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید